Ben ömrüm boyunca nerede bir avuç toprak görsem, o toprağı zararlı böceklerden, taştan, ottan temizledim ve o bir avuç kadar toprağa yararlı bir tohum ektim... Kimi zaman güzel hoş kokulu bir çiçek tohumu, kimi zaman ise içinden sevgi, saygı, faydalı şeyler fışkıran bitki tohumları ektim... Ektim, ektim, ektim... Onları can suyu ile suladım, vakit buldukça başlarına gidip gelip onların kulaklarına güzel sözler fısıldadım...Tüm sıkıntılarımı, üzüntülerimi içime saklayıp onlara sevgi dolu ışıl ışıl gözlerle baktım... onları yumuşak dokunuşlarla okşadım...AMA NEDENSE EKTİĞİM TOHUMLAR, ONLARA VERDİĞİM EMEKLER HEP BOŞA ÇIKTI... EKTİĞİM TOHUMLARDAN BEKLEDİĞİM GÜZELLİKLER HİÇ ÇIKMADI... RABBİM BENİ SEVDİKLERİM EMEK VERDİKLERİM İLE SINAMA LÜTFEN SANA YALVARIYORUM, DUALARIMI KABUL ET....Sakine BAHADIR...
( Bir Avuç Topraktaki Tohumlar başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 4/21/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu