"Allah var" ; 

"Var tabi zaten şüphesi olan mı var?" "Delillerini anlatmaya ne gerek var?"

***

"Tebliğ herkese yapılır" :

"Hayır, erkekler kadınlara yapamaz. Hele kadın açıksa hiç yapamaz."

***

"İmanî zafiyetten kurtulmak için iman hakikati anlatmak gerekli" : 

"Onları herkes biliyor, fıkıh bilgileri daha önemli."

***

"Allah’ı tanımayan insana daha başlangıçta ibadet teklif edilmez.":

"Namaz kıl denir. Namazı nasıl kılacağı anlatılır.

***

"Evrimle mücadele şart": 

"Evrim ne ki. Maymundan gelme, o mu?" ,"Evrim mevrim yok" , "Evrim mi kaldı?"

***

"Hemen, acil İslam Birliği": 

"Çok zor, olmaz. Araplar bizi arkamızdan vurdu."

***

"Ahir Zamanda yaşanacaklar çok önemli" : 

"Hz. İsa(as) ve Hz. Mehdi(as) beklentisi insanları tembelliğe yöneltir. Herkes kendinin Mehdisi olsun." 

***

Ahir zamanın en önemli yanı Bediüzzaman’ın ifadesiyle insanlardaki imani zafiyettir. Bu cevapları verenler; Allah’ın dinine yardım etmek, Kur’an ahlakını yaymak için yaptığınız birşey yok. Oturduğunuz yerden çayınızı/kahvenizi höpürdetiyor, kendinizce akıl vermeye kalkışıyorsunuz. Deccali fitne yeryüzüne hakim olmuş; fitnenin beynini yok etmek için mücadele edenlere bari engel olmayın. Gölge etmeyin!!!

Allah var ama gücünü hakkıyla takdir edebilmek ve imani zafiyetten kurtulabilmek için iman hakikatleri anlatılmalı, iman güçlendirilmeli.

Tebliğ ihtiyaç içindeki herkese yapılır. Ona yapılmaz, buna olmaz diyerek ayrım yaparsak Kur’an ahlakı nasıl hakim olacak?

Fıkıh bilgilerinden önce insan Allah’ı gerçek anlamda tanımalı, iman kalbe inmeli.

İbadetin ne amaçla yapıldığını bilmeden, mantığını kavramadan ibadet ibadet olmaz, taklitçilik olur.

Evrim inkarın kaynağıdır. Her Müslüman Yaratılışın delillerini sunacak bilgiyle sahip olmalıdır. "Evrim yok" diyerek evrim yok olmuyor.

İslam Birliği Allah’ın emri. Allah önce bu birliği ardından dünya hakimiyetini gerçekleştirecek inşaALLAH. Oturanlardan olmayalım, vesile olalım.

Kutlu Zatları beklemek samimi mümine tembellik değil, aksine şevk verir, azim verir. Her Müslüman Mehdi talebesi olmak için çaba göstermeli.
( İmani Zafiyet İçindeki Bazı Kişilerden Bazı Replikler başlıklı yazı fuatturker tarafından 17.05.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu