Eski aşklar dahamı değerliydi ne? 
Sevgilinin yanık sözlerle dolu mektubu, en az iki ay da sevene ulaşsa bile, açıldığı zaman hala buram buram sevgi kokardı. Sevgili aylarca yıllarca bağrında ya da gül kokulu mendillerde saklardı o mektubu.Şimdiki gibi kopyala yapıştır, ya da onun bunun yazdığı sözleri çalıp kısa mesaj olarak gönderilmezdi sevgi sözcükleri. Çünkü kısa mesajla gönderilen bu yazılar, içten gelen, kalpten sızan, dilden dökülen sözler değiller...İşte bunun için bağrı yanık sevgililerin ağzından hala daha ''eski aşklar bir başkaydı,, sözleri dökülüveriyor... EVET ESKİ AŞKLAR DAHA DEĞERİ BİLİNESİ AŞKLARDI EMİNİM ... 
( Eski Aşklar başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 26.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu