Başkanlığını Ekber Goşalı'nın yaptığı Dünya Genç Türk Yazarlar Birliği (DGTYB) yayınlarından "Bir kış günü vahşeti: Hocalı" kitabı çıkmıştır. Kitap Azerbaycan Cumhurbaşkanı yanında sivil toplum örgütlerine Devlet Desteği Konseyi maliyesi ile Ankara'da ("EkoAVRASYA") yayınlanmıştır.

Kitabın yazarları, "Terakki" medallı askeri gazeteci Şamil Sabiroğlu ve genç yazar, "Poligon" elektronik dergisinin editörü Efsane Bayramkızı’dır. Kitabın proje yöneticisi yazar Ekber Goşalı; editörleri Dr. Şemsettin Küzeci ve Oktay Hacımusalı; Türkiye Türkçesine aktaranlar ise Azer Hasret ve İbrahim Erol’dur.

Kitabın danışmanları: milletvekili Prof. Dr. Nizami Caferov, milletvekili Prof. Dr. Necdet Ünüvar (Türkiye), Hikmet Eren (Türkiye), Azerbaycan Vatan Savaşı Gazileri Birliği' Başkan Yardımcısı Mübariz Guliyev, ATHEM Başkanı İlham İsmailov ve "Azerbaycan Bayrağı" Ordenli efsanevi istihbaratçı İbad Hüseyinov’dur.

Kitap "O Günler Unutulmaz", "Kadim Azerbaycan-Türk Toprağı Hocalı", "Rutin Katliam Senaryoları", "Karabağda Yaşadığım Acı-Tatlı Günler", "Bir Kış Günü Faciası veya Hocalı’da Evim Kaldı", "Dış Basında Hocalı Soykırımının Yankısı", "Hocalı Katliamı İnsanlığa Karşı İşlenmiş Cinayettir", "İlaveler", "Fotoğraflarla Hocalı" bölümlerinden oluşur.

"Bir kış günü vahşeti: Hocalı" kitabı gelecek ay Ankara'da geniş tanıtım töreni ile kamuoyuna tanıtılacaktır.

 Eldeniz ABBASLI,

Serbest Gazeteci.

 NOT: EkoAvrasya: Avrasya Ekonomik İlişkiler Derneği - irtibat için: Adres: Estergon Türk Kültür Merkezi No:12 Tepebaşı-Keçiören / ANKARA - TÜRKİYE. Telefon: +90 312 358 94 49; Mobil: +90 532 602 15 07

Yukarıdaki adres ve telefonlar ile irtibata geçerek yukarıda bahsi geçen kitabı temin edebilirsiniz arkadaşlar.

Eldeniz ABBASLI.

( Bir Kış Günü Vahşeti Hocalı Kitabı başlıklı yazı eldenizabbas tarafından 17.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.