21 Aralık 2012 tarihinde Kanada'nın Toronto kentinde Muğam - Uluslararası Festivali çerçevesinde Azerbaycan'ın ünlü makam ustası, dünyaca tanınan müzisyen Alim Kasımov'un "Sama-e Rast Muğam dansı" adlı konseri düzenlenecek.

Azerbaycan Cumhuriyeti'nin Kanada'daki Büyükelçiliğinden yayılan habere göre, konserde Toronto'da yaşayan  hemşerimiz Saşar Zarif’in yönetimindeki dans grupu yer alacak.

Söz konusu festival Kanada, ayrıca Ontario eyaletinin Sanat Konseyleri, Ağahan Muzeyi'nin desteğiyle, Azerbaycan Cumhuriyeti'nin Kanada'daki Büyükelçiliği'nin desteği ile düzenlenecek.

Festivalin yapılmasında amaç zengin Azerbaycan muğam geleneklerini Kanada'da tebliğ etmektir.

Eldeniz ABBASLI.

 

( Azerbaycan Kültürü Kanadada Muğamla Tebliğ Olunacak başlıklı yazı eldenizabbas tarafından 20.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.