Olmalı
Benim aşkım temiz olmamalı Benim aşkım kirli olmalı Benim gibi bir suçlu olmalı Kırlarda elinde çiçeklerle dolaşan o saf, ---masum köylü kızı olmamalı En azından pavyonlarda, meyhanelerde, çarşıda, pazarda dolaşan, --- o kadın olmalı Dolaştığı geceler kadar, ruhu karanlık olmalı Mesela bir pavyonun asssolisti olmalı Sonrada konsomatris, sonra pavyonun çiçek satan kadını, ---sonrada pavyon önünde dilenen o kadın olmalı Bir hırsız gibi izlemeli, düşlerini, düşüşlerini Her düşüşte onu daha çok sevmeli Sonra onun kalbini çalmalı Sonrada o dilenci kadına koşup sarılmalı Köprü altları, sur dipleri, romanları ayağa kalkmalı Hırsızlar, katiller, şarapçılar, esrarkeşler bizi, ---alkışlarla karşılamalı Hırsızlar kralı nişan yüzüğünü takmalı Biri pezevenk, biri orospu iki de şahit bulmalı Şen mahallede yılın düğünü olmalı Bütün herkes katılmalı Arap Sabri, paşa Necmi, kasket Yaşar, lastik Sevim, Canan, --hırsız Kenan, papelci Mahmut hemen hepsi orada olmalı İçmeli şarapları, hapları, rakıları, esrarı Kahkahalarla gülmeli, ağlamalı sonrada, --- dibine vurmalı Gırnatalar, darbukalar, zurnalar çalmalı Dansözler, hırsızlar, katiller, tinerciler oynamalı Gece bitmemeli… Kavgada olmalı, birbirlerini becermeli, vurmalı Bıçaklar, yumruklar, sopalar havada uçmalı... Onlar savaşırken de, biz de inimiz de olmalı Zevkin doruğunda bedenlerimiz çarpışmalı, tüm şiddetiyle acımasızca, ---çarpışırken, yılların o günahlarını çıkarmalı. Sevişmemiz saf masum, temiz ruhları, bedenleri kıskandırmalı Benim aşkım oldu mu böyle olmalı…
(
Olmalı başlıklı yazı
Şenol Durmuş tarafından
11.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.