.


ARKADAŞLAR LÜTFEN DİKKAT EDELİM: BAZI CAHİLLER BİZLERİ GÜNAHA SOKUYORLAR, ALET OLMAYALIM!...



NASIL MI?


İnternet ortamında ne olduğu, nereden servis edildiği belli olmayan resimler dolaşıyor.

Bu resimler güya Peygamberimizle alakalı (imiş).

"Peygamberimizin ayakkabısı" (!), altında not: "Bakalım peygamberimizi seven kaç kişi paylaşacak".

Başka resim: "Peygamberimizin saçı şerifi" (!) kıvrılmış bir saç demeti. Açsanız 70-80 cm uzunluğunda.

Peygamberimizin 70-80 cm saçı olabilir mi?

Altında not: "Bakalım peygamberimizi seven kaç kişi paylaşacak". Başka bir resmin altında "Paylaşmayanın eli kırılsın" tövbe, tövbe.

(Bu paylaşımlardan sayısına göre birileri bir şeyler mi elde ediyor? Bu yüzden mi habire paylaşım teşvik ediliyor?)

Be adam:

Ben Peygamberimi sevmeyi senden mi öğreneceğim, senin saçma sapan resimlerinden mi?

Peygamberimiz resim yapmayı (kendi resmini) neden yasaklamıştır? İşte bunun için.

Televizyonda görmüştüm: Adam şeyhinin kullanılmış çorabını, arabasının dikiz aynasına asmıştı. Bunu yapabilen bir insan, haşa bu gün Peygamberimizin resmi olsa neler yapardı, bir düşünün!...

(Güya) Ayakkabısına, ayak izine, saçına, sarığına tapan, onları kutsal belleyen resmine haydi haydi tapardı Allah muhafaza.

O resimlerden hiç biri Peygamberimizle alakalı değildir.

Peygamberimizle ilgili eşyalar "KUTSAL EMANETLER" adı altında Topkapı Sarayı’nda muhafaza edilmektedir. (Kaldı ki bunlardan bazıları bile sahtedir. Örnek: "Fatıma Anamız"ın seccadesi denen seccade, 17. asır halısı, Peygamber'in teyemmüm taşı olarak saklanan taş ise bir Asur tableti!? Bunun gibi daha birçokları var...)

Peygamberimiz bu eşyalara tapmayı önlemek için: "Yâ Rab, benim eşyalarımı tapınak vasıtası yapma!.." demiştir.


İSLAMİYET YÜCE BİR DİNDİR.

SAÇTAN, KILDAN, AYAKKABIDAN, AYAK İZİNDEN, BEZ PARÇASINDAN UZAK DURALIM.

TEK HAKİKAT KUR'AN-I KERİM...

 

Allah yolundan ayrılmayalım, saçma sapan işlere alet olmayalım lütfen...



(Lütfen çevremizdeki insanları da bu konuda uyaralım.)


Sevgi ve saygılarımla...

Suat ZOBU



Suat Zobu Blog'u: http://blog.milliyet.com.tr/peygamberimize-ait-oldugu-soylenen-------esya-resimleri/Blog/?BlogNo=363982


.

Görsel: nazansaatcivedostlari.blogspot.com
( Peygamberimize Ait Olduğu Söylenen Eşya Resimleri başlıklı yazı Suat Zobu tarafından 22.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu