Ektiğim  aşk , bilinçaltımda  güzel  sevgiler  fidesi olarak yeşermekte.

-Olumlu düşüncelerin meyvelerini vermek  için  varılışını  beklemekteydi.

Yeni deneyimlerin, olguların, bekleyişlerin, rüyaların   tohumu  bilinç merkezimdedir.

-Özüme kadar  yeşerdim seni severek.Seni sevmek  dışında  düşlerim olamazdı.

*Olumlu ifadelerin  fidesi sendin.Sevmeyi, sevilmeyi, reddedilmeyi öğretti  sevgin.Elzemdin  ve  beni   mutlak  düşlere  sardın.

-Kendimle  tanıştım, kendimle yarıştım .Seni  bu arada  biraz unutmuş olabilirim.Mistik  yollarda  geçiyordum .Metafizik   okyanuslarda  yunusluğumu  eğitiyordum.

-Aşk,  zerrelerini zer yapıyordu.Sana  geldiğimde   gerdanlığın hazırdı  .

Bütün   bilinçli gerçeklerim altın  rezervi  ve  artık  gönlüm  zenginse  ben de zengindim Elnaz..


‘GÜN’ olur ,  gün diye severim, gün olur  hüznü  sobeleyen   hazan diye severim.Gün olur, gün’eşim olarak    düşerim aydınlık yarınlara.

-Gün olur, harman yerine severim.Sevginin  hasılatıyla  özel  bir benliğe  kavuşur,  senli olmanın    zevkini yaşarım.

 

Gün olur  , anlarım ki yalanmış her şey…Doğru  tek şey   varlığımmış meğer.

-Aldanmışlığın  allarına  pullanır  gün yüzü  görmemiş,  benimle  aynı kareye sığmamış güzelliğin.

-Her yanım, senden anılarla sarılır. Günümü doldurur  öylesine yaşamak.

Bütün  popüler  şarkılarda  adın okunur   en güzel  sözlerde.Beni çalar, aşkın ta kendisi.

-Gün olur, sen yoksun diye  denizyosunlarının   dostu olur    yokluğun. Beni  sarar  bağrındaki   kayalara.Beni de çeker derinlik.

 

Gün olur, kilitlersin kalbini.Bir daha  kırmamak için.Oysa  ,güzellerin kalbi incilerden , yakutlardan yapılmış   kırılmışlık  küpüdür.

-Açılarımızı tümlemeyen her şey  o kalbi kırar.İçinde kemik olmadığında  kalp  kırılmışlığın kemiğidir Elnaz.

 

H A M U Ş" olur   arındığım  dünya.

Gözlerini gözlerime  güneş  kılalı  güneş  batmayan   yürek devletimde susar karanlık.Meğer  sen   susturulmamış volkanların aşk bağrısın.

-Fay kırıklarına   gelgit olur  gelin düşlerin.

Meğer,  ben  kimse ‘ben’   değil, ben    senden sonra  ney’e   dönütler besleyen  yürek  harcıyım.

Geçmişimde  yaşamıyorum.Nedense beni orada  sorguluyor  aşk ve  hayat. Geçmişim   senden   sonra  geçememiş sınıfı.Orada kalmış , oralı olmuş  geçemeyenlerim.

-Nefeslerimin sayacı olmuş  sensizlik. Sensiz her nefes alışımın faturası gelmiş.   Otomatik ödemeye almış algılarım, sevgilerim, sevdalarım.

Nefsimin  elektriği olur  senden akan  şey.Sensizliğin  mucidiyim, senli düşlerin      kavuştaklarında  susar  umutlarım

Yazılmamışlığa bakire kalır   yazgı.

“Aşk yüzünden edilen feryatları duy, 
Dökülen gözyaşlarını seyret...
Çiğ insanları nasıl pişirmede, 
Seni nasıl olgunlaştırmada..”

Mevlana

 

-Yaşanmışlıkları  yazarak yaşamanın  etken çatısındaki özneyim.  Sen bağrı  yanık  bir  fiilsin.Çekimleniyorsun geçmiş zaman  kiplerinde.  Zamansızlık başlıyor,   sensizliğin  sonunda.

Ben’den eser   yok diye, yazmaya başladı  üstbenlik.Ben’den eser   bırakmadı bedbaht   gidişin.

-Oysa sevi  kütüphanemdin.  Hülagü  gibi yaktım   yüreğindeki  bütün kitapları.

-Ben  Fırat’ın   kül aktığı   yazgılar   haliyim. İçimden başladı   kitabi sözlerinle  yakılışının akışı.

-Her damlan  yaktı  içimdeki kitaplarını. Her sözün ,  Dicle oluşunu bitirdi.

Ben  mahzun, mahsur, mahsup , senli  küllerle akan Fırat.Mezopotamya ‘da  el ele, dil dile,  aşk aşka ,üst üste  ,   ilim ilime sarılışımız  yok Elnaz.

 

“Her şeyim sen oldu,
Ölümün alacağı bir şey bırakmadın bende...”
Yannis Ritsos

 

( Her Şeyim Sen Oldu Elnaz başlıklı yazı edward34 tarafından 4.01.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.