İkindi olmalı mesela. Güneş dinginleşmiş Ve yaz olmalı. Senin gözlerindeki yorgunluk Kırlangıç seslerine karışmalı. O gün Gün Birbirimizle son defa batmalı.
Bir deprem olur da Ertesi gün doğa yine aynıdır ya Fütursuzca deli bir kafa tutuş zamana.
Yarın sabah uyandığında Boşluk zamanı .
Bak demiştin , Gözlerin saydam ve iriydi. Gözlerimin içinde gezinmiştin. Uzun bir yolculuğa Hazır mısın ? Ellerinde bileklerim Boşluğu ellemiştim.
Boşluk 24 saat gezebilir yüreğinde Ve asla ona Soramazsın Neden kanımdasın diye.
Sen de biliyorsun, En az benim Ve kendinin sandığından fazlasıyla. Martılar masum değil, Ve göçmen kuşların evi yok. Bir uçurtmaya takılınca kanatları Onlar da ölüyor bizim gibi. Gökyüzü Tüm dünyayı örten En ferah toprak değil mi? Ölsek ya bu gece ansızın Yıldızlar örtsün sesimizi.
Hiç düşündün mü? Ya biri sorarsa tam ölürken En çok kimi sevdin? diye Bir ömüre kaç sevgi sığar Ve bir kalp kaç kez parçalanır Sevgisizlikle.
( Yazarlar Tüm Sevdiklerinin Katilleridir başlıklı yazı ÇİLER GÖKSEL tarafından 22.02.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.