Bu gece üşüdüm de çok Sizi titreye titreye yazdım yine Sizden bana bir yanıt alamadım Halimi sormak, iki dize yazmak Zormuydu.
Üzgünüm Göz zevkiyle seçilmiyor ki sevgili Kalp yordamıyla olmuyor ki aşk Sade sevgi işe yaramıyor ki
Merakındayım Saçlarınız hala o kokudamı Ya Gözleriniz hala o kadar masummu.
Sizi özledim de gelmediniz Sahi Cehennemde özlemek var mı Sizde beni özlermisiniz.
Sus/tum Tek kişilik masalımda Sizden başka kahramanım hiç olmadı Kimseyi masalımın içine eklemedim Dardı hep yüregim Sizi hala seviyorsam Yaşamadığımdandır.
Darılmayın Bilirim ki haz etmezsiniz dirilerden Kapı eşiğinden çıkarken siz Can verdi yüregim Kefenini kapıya astım Merakınıza yenilip tıklatın kapıyı diye.
( Mektup (2) başlıklı yazı Siyah tarafından 24.02.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.