Hayata dair ne varsa yaşanacak , hepsinin içinde sen varsın sevgili... İçinde senin olduğun ve sana yanan ben olduğum sürece , hayat yaşamaya değer bir hal alıyor... Bir çok insan tanıdım benim gibi düşünen , ama onlar benim kadar şanslı olamadılar hiç... Ben , onların sahip olduklarından başka , bir de karanlık gecede parlayan , tek ve muhteşem yıldıza da sahip olduğum için şanslıyım aslında... Ben senin küçük dünyan ve sen benim içimde parlayan eşsiz yıldız... Sana , en ufak bir kırgınlığım yok benim , ama seni kırdığım anlar çok... Sen , muhteşem bir aşksın sevgili , sen  ,''özgür''  ve senin adın özgürlük... Sana seni anlatmak ne hoş , ancak bir o kadar da boş değil mi?  Sana , seni nasıl anlatabilirim ki?  Seni anlatabilecek kadar tanısaydım eğer , kalbine açtığım yaralar hiç olmayacaktı... Hep derdim ya hani ''sanki bir rüyadayım ve uyandığımda her şey bitecek gibi , çok korkuyorum!...'' İşte öyle korkulardayım yine sevgili... Sana muhtaç , sana aç bir yürek var karşında , al yüreğimi , ne istersen yap... Ne istersen yap yüreğimi... Çünkü sen ''özgürsün'' senin hayalinde de ben özgür oluyorum sevgili... Haydi beni özgür kıl , yeniden hayat ver küçük dünyaya... Ben şimdi yeniden karanlıklara boğuldum... Tıpkı o gece ki gibi , yine bana gelir ve benimle parlar mısın hayatım?  Evet ''Hayatım'sın''  benim canıma can katansın , bana nefes , bana his , bana ses , sen bana hassın... Benim için yaratılmış bir zehir gibisin , öyle ki, panzehiri olmayan , olsada kullanılmak istenmeyen bir zehir... Bedenim seninle dolup taşarken , yüreğim kanıyor... Sana en muhtaç olduğum , bu gün biliyor yaralarımı ... Haydi gel sevgili , gel kurtar beni bu ayrılıktan...
( Hayata Dair... başlıklı yazı Gülden.O.Çvs tarafından 6.10.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.