Ìnsanlar tanıyorum, hani şu hayattan sıkılmış, yorulmuş insanlar... Hepsi yorgun, hepsi bitkin duruyorlar.

    Soranlarda var; ''hayat herkese bu kadar acımasız mı?'' Evet hayat bu, hep neşeyle geçecek değil ya... Bu cevabı verirken bir arkadaşım geldi aklıma... Çok kalbimi kırmış ve sonra benden özür dilemişti... O an, arkadaşıma bir gün önce beni ağlatıp, bir sonraki gün güldürdüğünü söyledim... O an bana; ''Bunların olması normal değil mi? Bu duygulardır yaşadığımızı hissettiren...'' dedi. Evet bu duygulardı yaşadığımızı hissettiren... O arkadaşım, benim için bir arkadaştanda öte, bir dost, bir öğretmen, bir sırdaş ve sayamayacağım bir çok şey oldu...

    Şimdi bende arkadaşlarıma ve hayattan sıkılmış olanlara şöyle söylüyorum; Ya kendinize benimki gibi bir dost bulun ve mutlu olun, ya da hayata küsmeye ve içinize kapanmaya devam edin... Karar sizin, hayatı olduğu gibi kabul etmek ve yaşadığınızı anlamak sizin elinizde... 

                                                                -Saygı ve Sevgilerimle-

( İnsanlar Hani Şu Yorgun... başlıklı yazı Gülden.O.Çvs tarafından 9.05.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.