Seni düşünürüm, sabahın aydınlığı vurana kadar odama. Seni düşünürüm gecenin ayazında, balkonda son sigaramı içerken, yıldızlara bakarken bir de. Seni düşündükçe artar içimin ateşi, yandıkça yanar yüreğim. Ne balkon da üşümek alır yüreğimin ateşini, ne de yıldızlar parlayabilir o ateşin yanında, utanır sevgili, utanır yıldızlar bile yüreğimdeki ateşten. Aklımda hep sen varsın. Bu kalp, sadece senin için atsın. Yüreğim bana helal etmeyecek hakkını bilirim, bilirim ona çektirdiğim acıyı, ama yine de senden vazgeçemem. Seni sevmekten vazgeçemem. Sana zararım olmaz korkma, üzmeyeceğim, yormadan seni, sormadan seveceğim artık. Yokluğunda resimlerinle avunuyorum, birde yaşlar süzülüyor gözlerimden ara sıra, sigara dumanından olsa gerek. Seni çok özledim sevgili, ama bunu sana söylemeyeceğim, üzmeyeceğim, yormadan seni, sormadan seveceğim artık. Birgün çıldıracak olsam dahi aşkından, hiç durmadan, yorulmadan seni bekleyeceğim. Ölecek olsam aşkından, senin gibi söyleyemeden değil, haykırıp içimdeki sevgiyi öyle ölmek isterim. Haykırıyorum, gece dinliyor çığlıklarımı, ağlarsam eğer senin için, yağmur eşlik ediyor. Rüzgar senin yerine okşuyor saçlarımı, yüreğimdeki sonsuz aşkının ateşine yıldızlar ışık veriyor. Ölüyorum sensizlikle belki de, ama olsun be sevgili, senin için ölmek bile güzel olsa gerek. Senden gelecek her acıyı buyur ettim içeri bilerek. Seni sevdikçe yanacak, yandıkça sevecek bu yürek.
( Seni Sevdikçe Yanacak.. Yandıkça Sevecek Bu Yürek... başlıklı yazı Gülden.O.Çvs tarafından 21.12.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.