Seni sevmek, en karanlık gecede tek yıldızı bulmaktı. Güneşe çıplak gözle bakmak, rüzgara karşı durmaktı. Yağmur altında yürürken, sırılsıklam sen olmaktı. Seni sevmek, seni okumak, seni yazmaktı. Dünü bırakıp, yarına bakmaktı. Özgür olmak ve özgür bırakmaktı. Resimlerinle avunmak, senden başka herkese kör olmaktı. Seni sevmek, hayatı yaşamaktı. Seni, sana anlatmaktı. Seninle öğrenmek, Seninle büyümekti. Seni sevmek, insan olmaktı. Adam, kelimesinin sahibini bulmak, Kadın olduğunu anlamaktı. Yokluğuna rağmen, eksik olmamaktı.

Seni sevmek, dokunmadan hissetmeyi öğrenmekti. Kelimelerde seni bulmak, her kelimede seni aramaktı. Adını, kalbine yazmaktı. Seni sevmek, verdiğin sözde durmaktı. Yarını anmaktı, anlamaktı. Sessizlikte, seninle konuşmaktı. Karanlıkta, seni görmekti. Seni sevmek, amaçsız olmaktı. Karşılıksız... Aşkı bulmaktı. Beklemek ve ummaktı. Mesafeleri unutmaktı. Seni sevmek, tarif ettikçe bocalamak, Her seferinde yeniden başlamaktı. Hata yapmaktı bazen, hatta abartmaktı. Seni sevmek, aslında yeniden doğmaktı. Acıları unutmak, mutluluğa koşmaktı. Beşer onar çıkmaktı, aşkın basamaklarını. Seni sevmek, sonu gelmeyecek bir aşktı. Seni sevmek, sana ulaşmaktı. Seni sevmek, seninle yanmaktı. seni sevmek, konuşamamaktı.

Seni sevmek, zoru başarmaktı. İçinden gelerek haykırmak, bağırmaktı; Seni Çok Seviyorum!..
( Seni Sevmek Sırılsıklam Sen Olmaktı... başlıklı yazı Gülden.O.Çvs tarafından 18.12.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.