III

Devletin en hassas teşkilatları, dışlanan Anadolu çocuklarının hâkimiyetine geçmesi Batılı ülkeleri çıldırtmaz da ne yapar?  Bütün rahatsızlıklar ve en çirkin oyunlar da bu yüzden oynanmıyor mu?

 

Ekonomik olarak güçlenen bir Türkiye, Ortadoğu’da söz sahibi bir Türkiye, terörü bitirmiş bir Türkiye, Batılıların hiç hoşuna gider mi? Büyüyen ve istikrar içinde yürüyen bir Türkiye karşısında telaşa kapılan Batılılar, her geçen gün ve her fırsatta oyunlarını daha da sertleştirmeyecekler mi?  

 

Yeni tezgâhlar, yeni oyunlar, yeni senaryolar havada uçuşmayacak mı? Elbette kâfir ve küfür fitne ve fesat tohumlarını ekmeye çalışırken, Türk’e ve Müslüman’a yan gelip yatmak düşer mi? Yan gelip yatanlar cihanşümul bir devlet olabilir mi? Firavun firavunluğunu yapacak da, Musa kendine verilen görevini ifa etmeyecek mi?

 

Sanki gizli bir el Türkiye’nin ulaştığı her yeri karıştırmıyor mu? Türkiye’yi bir gölge gibi takip etmiyor mu? Dışarıda Türkiye karşı cepheler kurulmuyor, içeride başarısızlık hikâyeleri yazılmıyor mu?

 

Özellikle Abd-İsrail-İngiltere bir olup, Türkiye karşısında üçlü bir ittifak oluşturmuyorlar mı? Almanya ve Fransa da üçlünün köpekliğini yaptığını görmeyen var mı?

 

Türkiye nasıl oluyor da, Avrupa ve ABD’nin yüzyıldır Afrika’daki etkinliğini kırıp, çok kısa bir zamanda öne çıkabiliyor buna bir türlü hafsalaları alıyor muydu? Onun için Türkiye Afrika’da hangi ülkeye gidecek olsa karşısına Batılı ülkeler cephesi çıkmıyor muydu?

 

Suriye’de, Irak’ta, Mısır’da, Tunus’ta, Somali’de hatta Balkanlarda bile Türkiye’nin ilerleyişine set çekmek için her türlü yola başvurulmuyor muydu? Bu Türkiye’nin çok kısa sürede ne kadar yol aldığını ve başarılı olduğunu göstermiyor mu?

 

Batlılar; hala bizi bu yüzden aptal/ahmak olmamız mı istemiyor mu? Son yüz yıldır bu yüzden yönetilmiyor muyduk?  Bu yüzden aptallık ve ahmaklık üzerinde yarışıyor, bölünüp parçalanıyor ve bu yüzden bir birimizi boğazlamıyor muyduk?

 

Arap Baharı diye tetikledikleri tüm ülkeler tek tek ellerinden gitmekte olduğunu gördüklerinden,  bu ülkelerde yeniden darbe planları yaparak, kendilerine uşaklar tahsis etmeye çalışmıyorlar mı? Bunu göremeyen ahmak sayısı çok mu?

 

Her ne kadar çok kan dökülse de bu Arap baharını tersine çevirmeye, ilerleyen Türkiye’yi durdurmaya güçleri yetecek mi?

 

Mısır’da yapılanlar ile Türkiye’nin önünü tıkamaya çalıştıklarını göremeyen de var mıdır acaba? Çok büyük oyunlarla karşı karşıyayız. Türkiye’de bu oyunun merkezinde değil mi?

 

Şüphesiz içimizde ki beyinsiz takımı Batının değirmenine su taşımaya devam edecekler. Bu ise bu milletin daha hızlı ve daha çabuk uyanmasına vesile olmayacak mı?

2013 yılı Bilderberg toplantısı 6-9 Haziran günlerinde İngiltere’nin bir kasabasında yapıldığını ve konusunun da Türkiye Gezi Parkı eylemleri ve Ortadoğu olduğunu Türkiye’den kaç kişi bilmektedir?

 

Adı geçen toplantıya; Türkiye’den Milliyet Gazetesinden Aslı Aydıntaşbaş, Koç Holdingten Mustafa Koç, CHP’den Şafak Pavey, Kadir Has Üniversitesi Öğretim Görevlisi Soli Özel ve Habertürk Tv’inin katıldığını bilen kaç kişi var?

 

Geçmişteki gibi hatalara düşme lüksü var mıdır bu ülkenin? Büyüyen ve gelişen Türkiye’nin ayaklarına kurşun sıkmak, kimin hakkı olabilir?

 

Kaçınılmaz bir gerçek var ki, Türkiye büyüyor ve güçleniyor. Aynı zamanda düşman ülkeler için bir tehlike değil midir?

 

Onursuz, kişiliksiz ve kimliksizler kendilerine yaraşır davranışlar sergileyip dururken, oyuna gelmek hangi onurlu insanlara yaraşır? Bu yüzyıl bu toprakların yeniden uyanış yüzyılı olacak, bu olanlar bu uyanışın, bu doğumun sancıları değil mi?  

 

Sıranın bir gün bize de gelmemesi için akıllı olmamız gerekmiyor mu?

Ant-290713

( Ne Oluyor -3 başlıklı yazı Kocamanoğlu tarafından 6.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.