**" AÇ MAYMUN OYNAMAZ !!!"... Doğrudur.. Ama biz oynuyor,çalışıyor,çalıştırılıyoruz !! Nerde ya senin EVRİM TEORİN !! Maymunun evrimleşmesiymişiz ya !

***"İLK GİREN İLK ÇIKAR !!! ".. Öyle mi ya ? Ya cezası diğerinden çoksa ne olacak.? Ama muhasebe FIFO yönteminde kuraldır !!! (

***" ADAM OLMAN İÇİN KIRK FIRIN SOMUN YEMEN LAZIM !!".. Ya durun !.. Kuyrukta o kadar çok adam olmayı bekleyen var ki !!! Kalmaz sonra .

**"KÖR TALİH !!"... Nedir bu TALİH’in kaderi ya ?..Görme şansı da hiç yokmuş !! (

***"BU HAYATI HEP İP ÜZERİNDE YAŞADIM !!.. Vay cambaz vay !

***Aynı duruyor ayna yıllardır ..Hiç güzele rastlamamış ki garip aynam !!! Bahtsız işte 

***Senin her şeyin kasti faul, ofsayt !!! Hayatınca gol atamazsın..Boşuna umma !

***"SENİ BAŞIMA TAÇ EDERİM !!!!"... Ya yürü git,bırak partalı..Nasıl taşıyacaksın o kadar ağırlığı..Bırak Al Taçı ,At Taca !! 

***"KOMŞUNUN TAVUĞU,KOMŞUSUNA KAZ GÖRÜNÜR !!"...Birde ev alacağına komşu al demezler mi ? Gördünmü daha şimdiden olmayan kazlara göz dikti bile.. Vah kazlarım vah !!!

**" SEN GÖZBEBEĞİMSİN !".. Aman dikkat edin çöp batmasın !! (

***SAADET’ in adı mahkeme kararı ile tashih edilerek; MUTLULUK olmuştur..(

***Deve,köpek,it,arslan,tilki,çakal,ayı,öküz,tosun,yılan,akrep gibi adam ya !!! İyice hayvanlaştık benzete benzete..Hayvanlar Alemine özlem ve özeniş !!!
Valla piyasa hayvanat bahçesi gibi..." Hayvan oğlu hayvan !" Aldın mı ? Sizi öyle bir benzetmeliyiz ki ..

***Tele-kız , Tele-sekreter, Tele-Market,Tele-ferik, Tele-fon, tele-konferans, tele-kritik ..... vs...!! Bu ne ya.. Tele: Uzak demekse ; ferik :piliç anlamında ! O halde teleferik kelimesi ne ola ? Alın bir tane de benden uyduruk kelime size !! TELE-FACEBOOK !!! 

***Sigaraya " Dumansal Tüttürgeç" veya " Tütünsel Tüttürgeç"; Hostese " Göksel Avrat", İstiklal Marşımıza " Ulusal Düddürü " diyen T.D.K.’muz var iyi ki.. Dilimiz şenlendi !! Dilimizin sırtı yere gelmez artık !!! 

***"DAM ÜSTÜNDE SAKSAĞAN..VUR BELİNE KAZMAYI !!".. Kazma,merdiven bulacak ,dama çıkacak..Öldü bile eşşek..Sanki saksağan bekleyecek ya !! Daha çok vurursun sen bulursan !
***BİZ BİZ BİZ İDİK, OTUZ İKİ KIZ İDİK, EZİLDİK BÜZÜLDÜK İKİ DUVARA DİZİLDİK" (Kaynak :Meryem Şahin Balcancı) Yanıt : DİŞLERİMİZ !!!
Yani madem dizildiniz de; asker gibi dizilseydiniz ya !! O kadar kişi ORTODONTİST kapısında;tel ile müdehaleye maruz kalmazdınız.. hemde bir avuç para ve ızdırap !!

***YI GİBİSİN !! "... Sen onu perhize başlamadan görseydin ? Ama kabalık anlamında ise kastın, lütfen ayıya karşı ayıp etmeyin !!

***"OTURDUM ÖNÜNE ,UYDURDUM DELİĞİNE !" .. Hani şu ahahtar- kilit hikayesi..Ulan bulmacalar da bile müstehcenlik, erotizm !!! Yuh be !

***"BİLMECE BİLDİRMECE EL ÜSTÜNDEN KAYDIRMACA !"... O eskilerde kaldı. Sıvı sabunlar çıktı şimdi piyasaya.. Bilmecenin hükmü kalmamıştır"

***ALİ NAZİK KEBABI".. Ulan kebabın bile naziği var .. Ya bizler? 

***"PATLICAN PÖSÜRTME !!"..Kimi kızdırsan pösürür elbette !! (

***"KÖR KUYU " ya düştü garibim ...Sanırım o da kördü !

***Sevgi,Aşk,Sadakat,Namus vb..Bir test cihazı olmalı kan değerlerini ölçer gibi..Turnusol kağıdı ,hamilelik testi argümanları..Alırdık hemen analiz sonuçlarını..Kim ne imiş rapor elimizde !!

***Bu cihazlar,yöntemler icad edilemiyorsa Allah’ın bir bildiği vardır !! Bence imtihanlar devam etsin, şüphe,endişe,kavga ortadan kalkmasın diye dir.. Yoksa birini bu icadlara vesile kılardı ’..

***BENİ NE KADAR SEVİYORSUN ? ".. Şu..Bu.. Tantana.. Keşke;uzunluk,ağırlık,süre birimlerini burada da kullanabilseydik
( Tilkinin Geyikleri -- 4 --- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 12.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu