BABA ,
Neredesin baba ? Neden yoksun , niye gelip bana " canım kızımmm " diye sarılmıyorsun ? Babam dört gündür yoksun . Sensiz olmuyor baba . Annemler , dayımlar , teyzemler , herkes ağlıyor , ben ağlıyorum baba ! Hani sen bana kıyamazdın ağlamamı hiç istemezdin , hani gök gürleyince ben korkardım ağlardım sende yanıma gelip bana " Ağlama güzel kızım ben geldim , yanındayım " derdin ya şimdi de öyle gelsen olmaz mı ?
Babacığım rahat mı gittiğin yer , neredeysen artık . Hala çıkamadın o madenden diye bazıları ölmüştür diyor kendi aralarında fısır fısır . Açıkça söylemiyorlar ama ben duyuyorum .Hepsi geldiğini görünce utanacaklar . Çok karanlık mı ?Ama sen babasın korkmassın dimi karanlıktan ? Senin için sürekli bildiğim bütün duaları ediyorum .
Biliyorum baba , ben sana ne kadar gel desem de sen belki gelemeyeceksin . Benim kokumu içine çekemeyeceksin . İçine çektiğin son koku kömür ve toz olucak . Hani bana " ışığım " derdin ya , belki ışıklar senin için çoktan kapanmış olucak .
Her yerde buradan bahsediyorlar baba . Biliyorum şimdi böyle ama bir süre sonra unutulacağız tıpkı önceden hatırlamadıkları gibi. İşte o zaman ... İşte o zaman sadece sensizlik olacak baba . Sadece sensizlik ve gözyaşı .
Babacığım geleceksin biliyorum ama olur da gelemessen diye şunu bilki ben annem yani biz seni çok seviyoruz . Uzun yazmadım gerek yok ki geleceksin !
SENİ ÇOK SEVİYORUM , KEŞKE ŞİMDİDE IŞIĞIN OLABİLSEYDİM BELKİ O ZAMAN ...