Şubat Esintileri I
Hükmü belirsiz cezalar biriktirme öylekaldır yüzündeki karanlık gölgeyisönmesin güneşi dağlarınınteselli sür göğsünün dehlizinepes etmeizi ağır olur vedaların.Yüzüne yansıyan duvar sıcaklığı gerçeklertınısı kayıp çığlıklarla donanmış boğazındökülen için alabora karanlıklaratüm beyazlar kırıkbomboş biriktirdiğin beklentilerin..Hepimiz çürük iplerle bağlıyız birbirimizene kopabiliyoruzne de hakkını verebiliyoruz kalmanınher şey öylesine ve bu bizi öyle memnun ediyor kiyaşıyoruz ölesiyebilmiyoruz güzergâh nereye uzanırkısacık ömrün uzun keşkelerinde.Ortak kaderlerin ayrı acılarındangeliyoruz bizruhsuz ulak bedenlerimiz ahireteebruli bir tablo oysa ömürheyhatrenkleri bize ait olan birgün toz olup uçacağız geleceğeçok da abartmayın......
11.02.2020
Şubat esintileri/Z. Nâr
(
Şubat Esintileri I başlıklı yazı
Nar-ı Çiçek tarafından
11.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.