Ani unutuşlar koridorunu takiben yaşıyor adaletsiz bir adalet ile öylece geçiyoruz geleceğin çemberinden vakit çok erken zaman ne çok yeterli
ki hiç bu kadar ayırmamıştık mazareti bol tarzımızın ajandasını hayatın vicdanlarımıza yalan dönen dünyanın gerçek pusulasına.
Mecburi bir hâl var gök’yüzlerimizde zira herkesin dünyası ayrı adaleti ve kuralı farklı zavallı bir böbürlenmenin eksik eteklerini dikiyor tamamlıyoruz cüssemizin kılıfını sabr eşliğinde.
Histerik bedenlerin mahkûmu olsada ruhlar -yahut bunun tersi- hepimiz eşit’iz artık bir ağrılı nefes canımız soluk benizli bekleyicileriz o meşhur bekleme salonunda sıramızı ne kader ne keder belirleyecek kendimiz kendimize çok düşmanız zaten bir çift sevgiyi esirgemişken birbirimizden şimdi soğuk camlarda sıcak umuda b’akıyoruz çare’sizce gülümseyin..
( Histerik Umutlar Penceresi.. başlıklı yazı Nar-ı Çiçek tarafından 12.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.