Sarıya sığınmış yeşilin serinliği ve duâya sığınmış yetimin sessizliği tesellisi gökyüzüne akan bakışlar, geçici ve uçucu mutluluk kahve kokusu, fırındaki mandalinalı kek aklımıza çöreklenen özlemin buğusu masadaki zeytin, yanındaki reçel umudu taze çocuk sesi parklar, balkonum olurken merkezi dünyanın. kitaplarım okuduklarım ve okuyacaklarım bekleyişler ah o sonsuz bekleyişler annemin silik ama renkli sesi duyduğumu sanmalar günün en güzel salisesi masallar hâlâ cezbedici hikayeler korkulu romanlar hayal şiirler akıl koruyucu ne demişti şair "bugün günlerden pazar, bugün beni ilk defa güneşe çıkardılar" aklımın küflü yanları hâlâ anlamlı mantığım üşümüş kuş sesi kâlbim yorulmuş saat. güneş kayıp, bulutlar sarı istila ne demişti diğer şair " hayat kısa kuşlar...
varılacak tek hedef var yaşayıp uçuyoruz s’ona doğru heyhat.
( Buğulu Pazar Notları.. başlıklı yazı Nar-ı Çiçek tarafından 11.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.