Hataların yan etkisi olsa gerek bu yüzüme çöreklenen eksiklik kâlbimi kıran bunca saçaklı sözler nankörlüğü olsa gerek iyiliklerimin.
Körkütük yorgunum artık ne kelimeler ne heceler ilaç yarasına gönlümün kederin böylesi hiç görülmedi daha ince bir duman gökyüzümde belirsizlik içimde müthiş ağlama hissi aklımda alımlı bir bitme hevesi.
Herkes hakettiğini yaşıyor diyenlere de düşmanım kendime öfkeli! sabret diyenlere dilsizim öylesine değil ölesiye bakıyorum batan güneşin ardına gece oluyor tüm mumları kurban ediyorum umutlarımın zirvesine sabahı bekliyorum, olmuyor.
içimin sesini boğma eylemi müziği son ses dinleyişim bu aralar sızıp kalayım istiyorum bir kuşluk vakti hatta teslim edeyim emaneti lakin bitmiyor inlemeler bitmiyor hayıflanmalar her şey yarım tıpkı bize öğretilen yarım çocukluk gibi daha bez bebeğimin saçını taramalıyım odamı toplamalı ikna etmeliyim büyüklerimi evcilik oynamaya gelecek yarınlar.
( Yorgun Hisler Mezarlığı.. başlıklı yazı Nar-ı Çiçek tarafından 19.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.