1 Şair Kim Midir Nazire Sevgili Saklı Bahçeye Ve Mehmet Ağabeyimin Şiirine



Bir söylencedir şiir aslında bir ömür şiir olup akarken yüreklerde kimi zaman sevgiyle izdiham yaratırken şiir ekmektir güne şiir b/içmek gün ve gece.

Yalnızlık asla tartışılmaz çünkü her insan aslında yalnızdır kimi zaman daha yalnız diğerinden cefası tanıdıktır şiirin ve sefasını sürmek hüznün…

Aşktır katsayısı şiirin ve dostluktur iz düşümü.

Hicrandır kimi zaman belki renkli düşler görmenin ta kendisi ve şiirdir hayatın sarkıtı dikiti.

Diviti tükenir mi şairin ya da sabrı?

Aşk mıdır hükmeden ve hürmet edilen?

Azığa alınmıştır kimi duygu kimi zaman ve açık ara farkla ağlar ve sever şair.

Bir alıntı değildir hayat ve asla çalıntı da değil.

Oysaki şairin hayalleri defalarca çalınmıştır.

Şair ne mi yapar?

Her gece yeniden doğar gün bitiminde şiirlerle helalleşir ve şiir yüreğinden gelenleri dostlarına sunar.

Şair acizdir.

Şair aşıktır.

Şair aslında hiçliğin türküsünü söyler çünkü şair aynı zamanda kocaman bir hiçtir.

Varlığıysa şiirler sakit olur.

Nakittir hüznüç

Faizi sevgi ve cefadır.

Şair illa ki sefasını sürer aşkın ve ıstırabın.

Şair kürer.

Şair kükrer.

Şair sadece sever sadece sever en az da kendini.

Tükürdüğünü yalar çünkü şair saftır.

Defalarca beyan verir.

Şairi beyazdır ve pembe ve mahcup.

Şair yüce gönüllüdür ve aşkın yükü altında ezilmez bilakis kanatlanır.

Şair vefalıdır.

Şair hassastır.

Şair aslında hem dünyayı sever hem de bu dünyaya ait değildir.

Şair illa ki mahcup ve coşkulu.

Şair sevginin iz düşümüdür hele ki…

Hele ki şair şiirle yeni tanışmışken anca fark eder hayatını bir şiir gibi yaşadığını ve şair asla doymaz sevgiye ve şiire ve dostluğa ve aşka.

Şair öylesine yalnız ve çaresizdir ki…

Şiirlerde tüter yüreğin dumanı ve yüreğini açar sadece açar.

Belki de gözleri açık gidecektir bu dünyadan üstüne üstük şair sevilmek için de sevmez sebepsiz sever bir de sebep buldu mu…

Şair yanıktır.

Şair hamdır.

Şair hep hamt eder.

Şair işte yürüdüğü bu yolda sadece gülümsemek ister bir de huzur bir de sevildi mi…

Şair hep rüya görür gözü açık bu yüzden her şeye şahittir ve onu bilen biri vardır ilk günden beri.

Şair ve Rabbi her koşulda beraberdir hele ki şair Allah rızası için yaşar ve yazarken…

Şair işte.

Şairlikten öte şair bir niyazdır aslında her hücresi her zerresi ile sadece koşar ve koşar Rabbine elbet o meçhul sona yürürken korkmadan sever ve yazar.


( Şair Kim Midir Nazire Sevgili Saklı Bahçeye Ve Mehmet Ağabeyimin Şiirine başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 3.06.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.