Sessiz bir limandan çırpıyorum yaralı kanatlarımı Sensiz cümlelerin içine hapsediyorum Gecenin kokusuna sinmiş kahrolası ıstıraplarım Geç kalmışlığın sancısına dolanıyor Ve sarp yamaçlarına vuruyorum kendimi dağlarının. İçimde annesiz bir çocuk ağlıyor Güneş gözyaşlarımda parlıyor yıldız yıldız.
Yüreğimin çorak çöllerinde dolaşıyor ganimet aklım Rotasını yitirmiş rüzgarın önünde savruluyorum Ben dünlerimin acısıyla kavrulmuş Yarınlarını düşleyemeyen bedevi Bir zühreye tutulmuşum Şimdi anlıyorum.
Tek tek ölüyorum her günün sinesine harmanlanan sinsi vakitlerimde Yosun tutmuş taşlara sarıyorum bahtı kara acılarımı Fırtınada hırpalanmış yapraklar gibi , dağılmışım dört yana Toz bulutlarından üzerine yağıyorum kentimin sokaklarının Ve hüznü sağıyorum çatlamış parmaklarımla.
En son ağladığım yosun yüzlü kayanın arkasında Kaderine terk ediyorum gözyaşlarımı Zamanı mıhlayıp ayaklarımın dibine Yazdığım mektupları yakıyorum sessizce Finali henüz tamamlanmamıştı oysa daha Her mektup eskilerden bir keder bırakırken bakışlarıma Gözlerime bulutlanıyorum gölgemle..
Uzun zaman oldu gülmeyi unutalı Kimse görmesin, içselimden imzamı Toprağın bağrına saldığımı kendime bürünüyor dalgınlığım Uzaklardan sırnaşan kulağıma İçli bir ney sesine hayıflanıyorum..
Ben dili sivri Ömrü sevda yoluna heba Aşkına meftun Kınından çıkamamış Zülfikar Özüm sözüme delil İlan ediyorum Sevdiğimi.. Seni seviyorum…
Ama; Berceste bir mısranın içinde Aciz kalıyor şiir kırıntılarım…
( Şiir Kırıntılarım başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 10.04.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.