Günlerdir haber alamadığım bir arkadaştan az önce mesaj aldım,hal hatır soruyor,başına taş mı düştü,rüyasından mı korktu  acaba?

İnsana,insandan başka hiçbir nesne zarar veremez  bu  sebeple insan insanın hem dostudur hem kurdudur hem baharı- yazıdır hem tuzu- baharatı hem de zehirli aşıdır.

Önce sevindim ancak sevincim kursağımda kaldı:"Benim de artık bir sevgilim var."deyince.Genç ve güzel kadın olabilir,doğaldır öyleyse bana neden yazıyorsun ,kabuk bağlamaya başlayan yaramı  yeniden  kanatıyorsun?

"Mevzu senin üzülmen veya benim mutluluğum değil,insanlık hali yarın  ne olacağımız belli mi?"diyor,depremi ima ederek,akıllı kadın ama bir o kadar  da dengisiz,madem ki öyle sevgilim var diyerek  kıskandırmak mı istiyorsun yoksa sana yalvarmamı mı...

"Uzun boylu erkeklerden hoşlanıyorum,"diyordu,zavallı işte,insanların bedensel özelliklerine bakarak zihinsel özelliklerini  gözardı ediyordu.

Tokum ben arkadaş,sahte aşklara,sahte sevgilere ve senin gibi kalleşlere."İstesek de buluşamayız seninle,çok uzağız."diyor, mesafeler engel değildir sevgiye ve sevgi,bahanelere hep gıcık gider.

Özür diliyor,bu kadar kolay mı?

Kırdığın ve yaktığın yer,bir daha eskisi gibi olmayacak,bunu sen de biliyorsun.Sana son sözüm:

"Ya unutan ol ya da unutulan."
( Tokum başlıklı yazı berberce tarafından 17.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.