Güzellik Dedigin Demden Devrana 2

Iyilik  -Güzellik dedigin hayatin gerceklerini örtüp perdeleyerek bir takim cila maske yama siva boya cerrah ustura ve hormon bulasiklarini yükleyip yapistiran müdahaleleriyle sahtekarligini saklayip gizleyen dalavereciligin imkan ve mümkünü dahilinde kaici ve gecerliligi yoktur ya…ordan ölümünü cagirip kendi deger dengine dogmayarak neslini soyunu harcayip tüketen insanlik da bire bir ayni gercekligin günün birinde mutlaka yüzlesmesi kacinilmaz hayati silinmezlerine biriktirip kaydettigi dünya ve insanlik muhasebesine sorumlu ve ilgilidir.

Ilahlastirilmis  ABARTILI büyüteclerle insanliktan cikarilarak nicel nitel her türlü üstünlük seckinlik sifat fiil zamir vasif yetki imtiyaz ayricalik ve benzerlerini adanip tapinircasina sorgusuz yargisiz etiketledigi sahsin kisiligine ve karakterine özellestirenler; özgün duyarlilikta ve özgür iradede hic bir etkin varlik bildirimi göstermeksizin ihtiyatsiz cekingesiz hayran kaldigi, kuyrukculuk ettigi ve insan üstü yücelige tanrilastirdigi bagimli güdümlülügü sürünür ve sürüklenirler.

 

DOGAL DENGESiNi yitirip bozulan hersey, üretip türettigi adaletsizlik gecimsizlik mutsuzluk sefillik yokluk yoksullluk baglamiyla endiseyi kaygiyi karamsarligi yalnizligi yabancilasmayi siddeti nefreti yalani talani ayrismayi catismayi ve KORKUYU günlük yasamin alisilmis kaniksanmislari temelinde  yaygin yerlesik dolasima büyüten  bu köklü kurakliktan kaynaklanip peydah olur.

 

Sonra da tencere- kapak olusumu, toplumla yüceltilip tanrilastirilan yönetenlerin ayni benzesmelerde ortaklasip bütünlestigi akil fikir vicdan sorumluluk kayiplariyla en basta `mülk Allahindir `diyenlerin maskelendigi; gercekteyse herkesten cok onlarin paraya mala mülke servete güce gösterise her firsati cikar önceligine göre degisip ittifak ve firildaklik ettigi inanc ve kimlik istismarina hic bir öggün kisilik ve özgür irade refleksi göstermeksizin aldanip kanarak;  üretmeden tüketen, sorgulamadan aldanan, aldandikca aldatan, aldattikca acimasizlasan, acimasizlastikca hiddet nefret kin zorbalik kanunsuzluk bencillik bagnazlik ve intikam kutuplasmasina kendini ve hayatini yitirip kaybeden, özgür hayatini ve özgün kisiligini yitirip kaybettikce sevgi saygi onur kültür sanat ilim bilim gibi sayisiz ve sinirsiz deger ve insanlik zenginliginden yozlasip cürüyen ve kokusan ; dünle yarin arasinda hic bir saglikli ve saglam iliskisi baglantisi olmayan yagma yikimlara kayitsiz ilgisiz kalmaya mahkumlugun her  saniyeler icinde degisim dömnüsüm kaypakligina  kendiliginden isleyip calisan BOP mekik makanizmasi devir teslim olur böylece.

 

Cünkü insan aklindakini isler okur. Kalbindekini tasir ve yasatir. Inanc ve itibarindakini kendine denk ve degerli bilir. Bütün bunlarin hic biri yoksa deneyim ve gözlemlerle toplayip biriktirecegi hicbir eder degerde hayati ve kimligi yoktur insanin. Gözünde gönlünde yücelterek tanri katina sinirsiz sorgusuz her yetkiyi, imtiyazi, ayricaligi ve özel olmayi  – imar memur mühendis sanayici sanatci ilimci  bilimci filimci  siyasetcisiyle her dalda ve her alanda -  büyüttügü bozgunda ortak hayatin tüm saglam kaynak ve temelli düzeni dengesi bozulur, bozulup yikilan dengesizlige korku bela dert sorun sarmallari bütün beklenti ve cözümsüzlükleriyle hükmedip harami bagimliligina ve keyfiytine IKTIDAR olur.

 

PEKAKa , Fethulmetal ve diger benzer yozlastiran ayristiran tarikat toplulugunun BOP kurgulu tesis pilan proje ve teskilatinda toplumun bütün bozulmus yagmalanmis deger bilinc bellek hafiza idrak irade kayip cürüme kkusma ve  yikimlarina uyumlu güdümlülügün tüketim cilginligi aliskanligini ve algisini yerlestirip yapilandirarak her DOLDURUSA kolayca istismar edilebilirligin henüz gün gecmeden  her yasadigi felaketi ve aldatilmisligini yenisiyle unutturarak ahmak ve salak yurduna konulan sosyal siyasal kültürel ve toplumsal enkaz carki BOP TEZGAHINDA her tükenise devre daim edilir.

 

Bu bakimdan da inanir güvenirligi sifir eksilerde dönüp dolasan siyasal ekonomik sosyal kültürel ve TOPLUMSAL hayat, tencere-kapak olusumu ve olgusunu karsilikli doyurup besleyerek imar ve imal edilen ITHAL emanetciligin BETONARME RANT kentlesmesinde sürekli her bozuklugu affa ugratarak  aldananla aldatilanin ortak cikar memnuniyeti yasanir.  Sonucysa daima hayatin gerceklerine dolmus yigilmis ve birikmis kayitsizlik sorumsuzluk bencillik kanunsuzluk inancsizlik kimliksizlik kisiliksizlik yitik kayip ve  ISTISMAR yiginagindaki sahsi cikar menfaatine odakli moloz DOLGULAMASI, yogunlugunu tasiyamaz noktaya gelince ihmal edilen hayat ve insanlik, kendini terkettigi felaketiyle yüzlesmek zorunda kalir.

 

Bu dönüm dolasimda BOP YERLI ISBIRLIKCILERi toplaminda birbiriyle yarisarak Pekaka  kafatasciliginin sivil temsilcisi  Hedepe, bütün kirli karanlik gerici yobaz köktenci ayrilikci hizipci yikici bölücü maske ve mani fatralarini gizleyip saklayan serbest piyasa tüketim tezgahinda tipki Hizbullah ve Fethulmetaller gibi inancli ilimci bilimci hosgörülü ilerici aydin esitlikci özgürlükcü adil toplumcu cevreci ve zengin gönüllü gecinmenin bop isportaci SAHTEKARLIK tüccarligini satar savuttururlar.

 

Bu bakimdan da bu sorgusuz hukuksuz dönüm dolasimdaki tüm sosyal ekonomik ve toplumsal kaynak zenginligine her yetkiden cökmüs cullanmis keyfine göre ezen buyuran soyan sömüren hükümranlik devraninin hic bir toplumsal tepkiyle karsilasmaksizin sürüp gitmesinde kendini kücülterek özgüvenini yitireren ; ve kendini degersizlestirdigi oranda gözünde ve gönlünde tanrilastirdiklarina kayitsiz sartsiz her isledigi harami haydutlugunu hak ve reva gören;  ve her dayatip  buyurdugu zorbaliga ibadet gibi itaat eden yilgin bitkin tükenerek cürüyen ayrismis kutuplasmis karma karisikliga  ihtiyac duyar BOP.

 

Bu yüzden de saha icinde ve disinda  siyasetciden akademiyene, gazeteciden medyatöre, filimciden sair yazara, saglikcidan mimar mühendise, iletisimciden ulasimciya, egitimciden tarikatciya, gidacidan modaciya, süper markacidan hiper bankaciya holdinciye mafyaciya borsaciya tüccara tecavüzcüye ve hurdaciya..eskiyen figüranlarini yenisiyle degistirir dönüstürür tamir ve takas eder yahut ittifaklastirir BOP..

 

Aslinda Zafer, Iyi Parti, Büyük Birlik ve Mehepe..hic bir nüan ve zerrece farkliligi olmadigi halde bu esas usul kaide temel düzenek üzere birbirinden tohumlanarak cogaltilip üretilir. Al iste, Fazilet`e `sana babamin malini yedirtmem `diyerek bagira cagira ve bütün yagma yikimcilarin ülkeyi devleti toplumu diledikleri alim veya satimlara mahsus keyfiyetten babalarinin  sahsi mülkü olarak bildikleri gibi ,  dönmedigi firildaklik kalmayan YENiDEN REFAH; icinden sayisiz siyasi oluusumlarin birbirine demedigini birakmayan sayip sövüsleriyle tarihe kirli kayit ve damga vurduklarini felaketiyle bogusan toplumsal hafiza ve deger kayiplarina kolayca yedirip yutturarak…kadrosu eksik tezgahtaki  formasi saglam boslugu doldurarak delikten süprülmeme kaydindaki ittifaka zikzaklar yaparak ve toplumunu dünyadan habersiz ahmaga sayarak , defansif yerlesik düzende forvet yerini alivermis bile.

 

Seyfi Karaca……….Mart / 23

( Güzellik Dedigin Demden Devrana 2 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 26.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.