Tüm Gelmıs Gecmısımıze Sevgı Ve Rahmetle 3

Toplumlar: ürettikleri ve üreterek, aklin fikrin mantigin vicdanin bilginin sorumlulugun azmin liyakatin emegin hakkin hukukun dünya hayatini harmanlayip yordugu  yol yordamlari sayesinde sorgulayarak yüzlesebilmeyi önceleyen cikarimlarla sahip olduklari zenginlikleri kimsenin  kimseye hic bir ayricalikli ve imtiyazli TANRISAL ÜSTÜNLÜK taslamadigi ve güce gösterise tapan sahsi cikar keyfiyetini buyurma menfaatciligine tamah etmedigi ORTAK YASAMIN onuru iradesi paylasimi dayanismasi sanati cesareti  ilimi bilimiyle, inanilir güvenilir saglamlikta ve  gerceklikte sürdürülebilir hayatin deger kiymet verdigi özgür yasamina ve özgün insanina kavusup özdeslesir.

 

Bütün bunlarla ve böylelerine ilgiden itibardan kesilerek, hayatin dogal akisli siradanligi sirasinda olup bitenlerin her firsati ganimete dönüstürme icgüdüsel bozukluguna  insanliginin ve kisiliginin sinandigi her inanmayip sapma ve SAHTEKARLIK göstergesiyle `Ne istediniz de vermedik ` Dinler Arasi Diyaloglu Ilimli Islamciligin allem kallemlerine -birlikte ve beraberce kurgulanip  ittifakcisi oldugu haydut harami hainliginin yagma yikim ortakligiyla - ALGI YÖNETMLi tüketim piyasasi marketinde toplum itibar inanc ve degerlerini  BABALAR GiBi SATMAYA DÖNüK istismar piyasasinda  BOP KARARGAH MERKEZi kivirir cevirirler. Orada, ayni istismarin ülke degerlerini ve ortak yasam birlikteligini dillendirdikleri degerleri itibarsizlastirarak mayinlamaya dair özel projeli siparislere hususi yapilmis ayarlanmis kiralanmisliklar arasinda sarayli villali gösteris ve görgüsüzlügün menfaat cikarciligi ekseninden ACILIMLAR üstüne ACILIMLAR kumarhaneleyen  - dinsizlestirme ve kimliksizlestirme bop atölyesi calismali - PEKAKA ekip ve  ekipmanligi da  vardir.

 

Sonra devletin toplumun ve ülkenin bütün imkan yol kanal ve kaynaklarini dayanip desteklendigi uluslararasi PATRONTANRILAR ve YERLI ISBiRLiKCiLERi sayesinde topyekün ele gecirip hic bir itiraz tepki akil fikir inanc duyarliligi kalmama paghasina herkesi bagimli muhtaclililigi oraninda güdümlü uyumlu kalabaliklara dönüstürdükten sonra cullanip cöktükleri ganimeti kirisamadilar, parcalayip bölüsme sirasinda birbirine dünyayi dar ettiler.  Fakaaaaat..hani can cikar huy cikmaz. Hicbiri -ne Bop müdürü ne yagma yikim projeli ortak ittifakcilari – ülke hangi dert sorun facia yahut felakete tanik olur veya sürüklenirse sürüklensin zerre kadar dertlerinde umurlarinda olmayarak SARAYLI ViLLALI görgüsüz ve gösterislerin sür sefasindan  vazgecmeyenlerin kendilerini herkesin ve herseyin yetkisine ve hakkina sahip insanütü ilahlik taslamalariyla birlikte; kurulduklari ve kodlndiklari ajandada her türlü toplumsal savrulmayi ve siyasi türbülansi kollayan acik gedikten sahneye sürülecekleri firsatlari ve güncellenmeleri kollamaktalar.

 

Ne demistik…Elli Dört Farz…her ücünden biri hakka hukuka adalete riyaya ve emanete hiyanete haysiyet ve hassasiyet göstergesi olmayanlarin istismarci ve sahtekar sayildigina dikkat cektigi; Islam Dini`nin Otuz Iki Farz`inin da  özüne esasina topraklik ettigi; ve en önemlisi hic kimsenin diline ve kostümüne dolayip gösterdiginin özel mülkiyeti olmayan; hepimizin ortak kimlik ve  toplummsal degeri  oldugu …

 

Istismar edildikce üretmeyen ; ve elde olani satarak issizlik yokluk yoksulluk kayitdisilik haydutluk haramilik gibilerin dogurdugu siddet ayrisma ve kutuplasma sarmalinda cehaleti korkuyu acziyeti ve zavallililigi MEDYATiK AFYONLAMALARLA toplam yasamin yaygin yerlesik kokusmasini yozlasmasini yikimini cöküsünü ve cürümüslügünü herkesin herkese bilenen kayitsiz ilgisiz itibarsiz ölü hayat döngüsüne -körlük sefillige sorgusuz sualsiz kabulün -kul köle olmalari artirip cogaltigi…

 

Ve tüm bunlarin islamiyette yeri günü kitabi kaydi oldugunun iddasiyla ; Dalga mi geciyorsunuz siz bizimle beee…! Ha dalga mi…?!

 

Onca  ayet; Yüz ondört Sure ve her birinde hayatin her hassas dengeli somut gerceklige dayali konu basligini sorulan her baslikta ve özellikle hak hukuk adalet inkar istismar riya yalan talan vurgun soygun haydut hainlige dair binlerce DiNi BUYRUGUN oldugunu size mi soracaktik ha…! BOP sür saltanat ekip ve takimlari durumundaki…size mi..! Sizin mi tekelinizde bu toplum. Sosyal siyasal ekonomik kültürel degerleriyle ve inanciyla, sizin mi kurgulanmis projelerin yerlisi gibi gösterilenleri olarak sizin mi …mülkiyet özeliniz sandiniz gelmisten gecmise tüm insanlik degerleriyle miras olan varlik dirlikte nemiz varsa özümüz sözümüz onurumuz itibarimizdan bilip inanarak yasadigimiz.

 

Gidin bakin...

Al.i Imran 161 :

„ kim devlet millet toplum mülkü olan emanete hiyanet ederse, kiyamet günü hainlik ettigi seyin günahi boynuna asili olarak gelir. Sonra herkese hakettigi  hüküm asla affa ugramaksizin tastamam verilir „

Araf 31 :

„ ey adem ogullari ibadetinizde tertemiz olun. Güzel elbiseler giyin, yiyin icin fakat asla israf etmeyin ( yani itibardan tasarrufa gidilmez ayagina gidip yalana yanlisa yatmayin  ) cünkü Allah ( gösterise kibir  düskünü ) israf edenleri sevmez.“

Arf 199 :

„ sen af yolunu ( baris ve sevgiyi, ebedi kinayeligi degil)  tut, iyiliggi emret ve CAHiLLiKTEN ( sormayi yüzlesmeyi bilgiyi akli vicdani esas kil ) yüz cevir.“

Enam 38 :

„yeryüzünde yürüyen hayvanlar ve gökyüzünde kanadiyla ucan kuslarin hepsi ancak sizin gibi topluluklardir ( tüm canli cansiziyle essiz ve güzel olana anlam kiymet ve deger vermekle mecbursun, kafana buyruk yakip yikip yoketmeyeceksin dünyayi „

Nisa 135 :

„ ey iman edenler adaleti titizlikle ayakta tutun .Kendi babaniz ve akrabaniz dahi olsa sapmalari halinde ALLAH icin dogruya sahitlik edin. „

 

Ve kibire dair, ve gösterise dair ve sahtekarliga dair ve fitneye dair  ve ikiyüzlülüge dair ve ihanete dair ve ISTISMARA DAiR ve  her buldugu firsati sahsi ganimete cevirme küstahligina, ukelaligina, ilahlik tanrilik taslamaya ve SIRK KOSMAYA dair her surede onlarca satir, saymak ve yazmakla bitmeyen nice ve  her ayette binlerce vurgu oldugu yazdigi halde.

 

Bop yagma yikimciliginin tesis olup kendine göre ülkeyi devleti toplumu inanc ve kimlikler üzerine cöküp cöreklenerek sorgusuz sualsiz güdümlü itaatkarligin kolayca  elde edilir cehaletini korkusunu ve acziyetini  kutsayan sekilsel soyut sahte ilgisiz alakasiz gösterimlik ve kostüm nitelikli BOP ayar üzeri ISTiSMAR düzenciligin uydurdugu sahtekarliga kendini ilah kilmaktan baska  kimligimizde degeri ve yeri olan ISLAMIYET`le asla ve kesinlikle uzaktan yakindan hic bir ilgisi alakasi yoktur.

 

 

Bu bakimdan bir kez daha önemini tekrarla huzurunu degerini kiymetini tekrarla;, yoksa eger  kuru yerlerde, bulduysa da hayatina evine odasina cardagina odasina barkina örtmesine tandirligina serili minderlerde yahut hasirlarda inandigi gibi kiblesine dönüp ibadetini yaparak insanligii bilgiyi beceriyi tüm emek kültür ve inanciyla bize miras  birakan kutlu gecmisimize bir kez daha rahmet hürmeet takdir ve sevgiyle.

 

Seyfi Karaca……….Nisan / 23


( Tüm Gelmıs Gecmısımıze Sevgı Ve Rahmetle 3 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 9.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.