YÜCE TANRI (ALLAH), BÜYÜK PATLAMA İLE ZAMANI YARATTI.

 ZAMAN EVRİMİ EVRİM DE EVRENİ DOĞURDU

 

 Tanrı yarattı ve sonra yaratılana can verdi.

Yaratılan yaratanı taklit etti ve sadece eserini seyretti. Bu yaptığı işe de sanat adını verdi.

 

Merhaba, edebiyat evinin yürekleri aşk sevgi dolu güzel yüzlü dostları.

Şu ana kadar yüz küsür şiirimden elli kadarını beğenilerinize, eleştirilerinize sundum. 

Karşılık olarak düştüğünüz mini notlarla beni mutluluklar deryasına savurdunuz; binlerce teşekkürler. 

Her ne kadar site sahipleri tarafından olumlu veya olumsuz bir eleştiriye muhatap olmasam da çok mutluyum.

İnşallah acele etmiyorumdur.

Biliyorsunuz, görme engelliyim. Hangi taraf olursa olsun, hezeyanımı engelime verin.

Bu siteyi benim için, tutunacak bir dal olarak kabullenmenizi rica ediyorum.

Şimdi öykülerimden birkaçını ve bir romanımı da hoşgörünüze sunmak niyetindeyim ama karşı taraf sessiz kalınca siteye koymaya da çekiniyorum; en içten sevgi ve saygılarımla.

        Osman ATATOP

( Teşekkürler başlıklı yazı osman--atatop tarafından 13.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu