Aydın İhaneti
Son zamanlarda dikkatimi çeken bir tespitten alıntı:

AYDIN İHANETİ

Şu "Aydın İhaneti" saçmalığından ve ucuza kurtulma uyanıklığından vazgeçmek lazım artık,

1. Bizim ülkede çok az aydın vardır.

2. Okumuşların çok azı aydındır.

3. Aydın entelektüel değil, bir ideolojinin içinde yer alan okumuştur. (okul bitirmiş anlamında).

4. Entelektüel, kendi başına düşünebilen demektir ve bizde neredeyse yoktur veya eser miktardadır.

5. Asıl ihanet eden cahillerdir.

   a. Hiçbir şey bilmediği halde her şeye maydonoz oldukları için.

   b. Nerede demagojik ve hamasi söylem varsa hemen peşine takıldıklerı için.

   c. Kendi küçük çıkarlarından başka birşeyi kafaları almadığı için.

   d. Çabasıyla birşeyler başaranları ölesiye kıskandıkları ve onlardan nefret ettikleri için.

   e. İyi olan ne varsa yoketmek ve herşeyi kendi sefil dünyasının sınırları içine hapsetmek istedikleri için.

M.A.K/ alıntı

Not: yazı sahibi isminin tam açılımının yayınlanmasını istemediğinden isminin baş harfleri ile verilmek zorunda kılınmıştır.
( Aydın İhaneti başlıklı yazı Ali Arslan tarafından 1.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu