Küçüklüğümü görmek değildi niyetim... Yüzleşmekten çekiniyorum; gerçeğin siyah kanatlarıyla... Her yan yumuşacık, yalanın şeker pembesi kucağında... Rahatsız girdabımın içinde sonsuzluğa çekiliyorum... Uyku kaplıyor bensiz yanımı... Her kendimden yoksun kalışımda, Nefretimin içinde boca ediliyorum...
Kendimi savunuşlarım artık mecalsiz... Yetmiyor iyi yanlarımı görmeye bu gözler... Sesleri, tatları, tenleri algılayamayacak kadar hissiz... Olmuyor... Söyleyemiyorum adımı... Kendimi kendime gambazlıyamıyorum... Önce safça ruhları ruhuma kaynaştırıyor, Ardından bensizliğin nasıl olduğunu izliyorum başkalarında...
Tekerrür eden bu tarihten hızla uzaklaşmalıyım... Vazgeçmeliyim insanlardan... Vazgeçmeliyim yitik sevdalarından...
Gökyüzünde bir yıldız olup kaymalıyım yeri belirsiz yarınlara... Ardımda kalan patikadan silmeliyim yara izlerimi... Dudaklarımda bir ıslık... Şakımalıyım daha adı konmayan şarkıyı... Geçmişe gidip kendimi öldürmeli, gelecekte tekrar doğmalıyım...
...
Vitrindeki mavi elbiseli bebeğe bıraktım gönlümü... Biliyordum, onu almaya param yetmezdi... Güvensiz bir bebeğe teslim ettim, Ne işe yaradığını bilemeyecek yaşta, gönlümü... Nice kişinin yanına demir attım sonra... "Gönlün nerde?" dediler... "Hangi şerefsiz aldı da vermedi?" dediler...
Bilemediler... Gönlüm hala mavi elbiseli bebeğin, Plastik, tozlu kucağında... Sahibinden satılık, bayandan çıkma...
( Sahibinden Satılık, Bayandan Çıkma başlıklı yazı sedanur-yuks tarafından 31.05.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.