ney nefesinde musikisiyle hissettim dizeleri.
Kalemin var olsun Nuri hocam
tebriklerim ve saygı...
Öğütlerle bezenmiş yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler.
En kalbî selam, sevgi ve saygılarım...
Ekmek ile ilgili güzel bir yazı olmuş. Yurdumuzda çok büyük ekmek israfı var gördüğüm gözlemlediğim ...
Gerçekten de tefekkür ettiren bir dünya sohbetiydi, fikir jimnastiği yapmak her zaman iyidir.
Bu anl...
Uzak durmak lazım yılandan da yalandan da... Kutlarım içtenlikle...
Gözlerden kalbe giden yollar ne güzel cennete döner insan sevince her yer... Kutlarım
Millî duyguları coşturan şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstadım.
En kalbî selam, saygı ...
Dünyayla hasbıhal güzeldi, onun da canı sıkılıyordu muhtemelen :)
"Ben siz yapacağımı bilrim" der...
Halini görecek bir gülü olana ne mutlu.
Muhteşem dizelerdi kadir hocam
Tebrikler ve saygılar...
Biraz hüzünlü, daha çok özlem duygusu tattıran dizeler.
tebrikler kaleminize
Selam ve saygıla...
Yerinde nasihatler
tebrikler Ömer hocam
Selam ve saygılar
Hamaset lezzetindeki dizeleri tebrik ederim Kemal hocam.
Kaleminiz var olsun
Selam ve saygıl...
Evet geç de olsa öğrendik, yaşayarak içinden geçerek öğrendik..
Yine muhteşemdi İlyas hocam
...
Ah o aydınlığı yok mu yarin yüzünün..
Ne çekerse ondan çekiyor sevda
Tebrikler üstad
Selam ve s...
Eni dar, boyu uzun bir çalışma olmuş :))
Melodisi de içinde "la"dan mütevellit :)
tebrikler s...
Gülüm ne güzel bir hitap sevilen birisine... Kutlarım içtenlikle...
hee, bir de okuduklarına 1, 2 yıldız falan vererek başarılarına da başarı eklerler :)
Tebri...
O unutulmama umudu aranma umudu yine de gitmiyor insanın içinden... Kutlarım
:))
resim bir tatlı ki
bakınca küsemez insan daa
çok güzel bir şiirdi Erol abim kutlarım
ALLAH ALLAH HU ALLAH
LAİLAHE İLLALLAH
eyvallah ne güzel sabah sabah ilaç gibi geldi