- Alo
- Alo
- Kiminle görüşüyorum?
- Ben kiminle görüşüyorum?
- Ben Muzaffer Bolgezer, Bolgezer Şirketler Topluluğu. Televizyonda reklamlarımız var belki duymuşsunuzdur.
- Hayır duymadım.
- Yeni çıkıyor denk gelmediyseniz demek. Kiminle görüşüyorum?
- Ben Suat.
- Hangi Suat?
- Beşinci desem.
- Şakacı bir kişilikle karşı karşıyayım demek.
- Kişilik denmez kişi denir.
- Her neyse soy isminiz de söyler misiniz?
- Bolbilir.
- Sayın Suat Bolbilir, Bolgezer Şirketler topluluğu halka arz ediliyor muhakkak duymuşsunuzdur.
- Hayır duymadım.
- Denk gelmediyse demek.
- Her neyse beyefendi, siz beni ne için aramıştınız?
- Bolgezer Şirketler Topluluğu Halka arz ediliyor. İlgilenir misiniz?
- Bu en başında söylesene be kardeşim. İlgilenmiyorum.
- Ama
- İlgilenmiyorum dedim.
- Peki Suat Bey, teşekkür ederim.
- İyi günler.
….

- Alo..
- İyi günler efendim.
- İyi günler
- Suat Bolbilir ile mi görüşüyorum.
- Evet.
- Ben seninkicell operatör şirketi görevlisi Pelin.
- Evet Pelin Hanım buyurun.
- Size süper bir teklifimiz var efendim.
- Buyurun ne sürprizi?
- Sanırım benimkicell telefon operatörünü kullanıyorsunuz.
- Evet.
- Efendim eğer seninkicell telefon operatörüne geçiş yaparsanız ekstra bin kontör ve bin kısa mesaj kazanıyorsunuz. Üstelik bu kazandığımız kontör ve kısa mesajlar için hiçbir ücret ödemiyorsunuz.
- Ben telefon operatörümden memnunun teşekkür ederim.
- Efendim isterseniz telefon numaranız değişmeden de seninkicell abonesi olabilirsiniz.
- Teşekkür ederim sağolun.
- Peki Suat Bey neden teklifimizi reddediyorsunuz.
- İstemediğim için
- Neden istemiyorsunuz efendim?
- Canım istemiyor.
- Ama efendim seninkicell operatörünün olanakları gayet makul ve mantıklı. Üstelik oldukça avantajlı.
- Olsun ben ilgilenmiyorum.
- Neden ilgilenmiyorsunuz efendim.
- İlgilenmiyorum işte kardeşim.
- Peki seninkicell size özel sürpriz paketini açıklıyor; tam iki bin kontör ve iki bin kısa mesaj. Üstelik hat geçiş ücreti ve vergiler bizden.
- İşte bu yüzden istemiyorum.
- Nasıl?
- Eğer biraz önce teklifinizi kabul etseydim, teklifiniz değişmeyecekti. Ben buna dolandırıcılık diyorum, siz pazarlama usulü.
- Efendim yaptığımız tüm kampanyalar yasaların güvencesi altındadır.
- Tamam kardeşim ben değiştirmek istemiyorum. Lafı uzatmanın manası yok.
- Neden efendim?
- Ooof of! Canım istemiyor kardeşim ya!
- Neden sinirleniyorsunuz efendim. Unutmayın ki yaptığımız konuşmalar müşteri memnuniyeti açısından kayıt altına alınıyor.
- Ben sizin müşteriniz olmadığıma göre bir sorun olmamalı.
- İstemiyorsunuz yani.
- Hah şunu bileydin.
- …
- Alo, alo, kapattı bak…

…..

- Efendim
- Merhaba iyi günler efendim. Ben cayarbank müşteri hizmetlerinden Mustafa. Suat Bolbilir beyefendi ile mi görüşüyorum.
- Evet buyurun.
- Efendim bankamızın ekstra, süper ve de aynı zamanda ultra avantajlı kredi kartı cayarkart hakkında bilgi verecektim.
- Yok kardeşim sağol istemiyorum. Benim kredi kartım var.
- Efendim ekstra, süper ve de aynı zamanda ultra avantajlı kredi kartımız cayarkartı tanımadığınız nasılda belli. Kredi kartımızla birlikte alışverişlerinize istediğiniz kadar taksit yapabilirsiniz ve istediğiniz ayda ödemeye başlayabilirsiniz. Üstelik yaptığınız bütün alışverişlerinizde puan kazanacaksınız.
- Beyefendi bahsettiğiniz bu özelliklerin tamamı zaten benim kredi kartımda mevcut.
- Evet bunlar zaten her kartta bulunan temel özellikler. Gelelim cayarkartın vazgeçemeyeceğiniz özelliklerine. Cayarkartta kesinlikle ve kesinlikle üyelik aidatı ya da kart ücreti bulunamamaktadır. Üstelik kartı kullandığınız ilk an kartınıza Cayarbankın tüm cayarkart müşterilerine hediyesi olan onikibuçuk Türk lirası yatırılır.
- Onkibuçuk Türk Lirası, ben nasıl harcarım bu kadar büyük parayı yahu.
- Sanırım size düşük geldi bu miktar.
- Biraz düşük geldi ama bununla bir ilgisi yok. Ben istemiyorum kardeşim. Benim kullandığım kredi kartımda da üyelik ücreti yok. Üstelik taksitlerim var benim.
- Beyefendi cayarkart tam size göre, önceki kredi kartı borçlarınızı cayarkart kapatıyor ve yüzde iki buçuk faizle cayarkarta borçlanıyorsunuz.
- İstemiyorum kardeşim
- Ama cayarkartla yaptığınız akaryakıt ödemelerinde ekstra yüzde elli puan kazanıyorsunuz.
- Allah Allah, ben anlatamıyorum galiba. Hem benim arabam yok ki
- Hiç sorun değil efendim. Cayarkartınızla araba da alabiliyorsunuz. Üstelik taksit seçeneklerini siz belirliyorsunuz.
- Arkadaşım ben istemiyorum.
- İstememe nedeninizi öğrenebilir miyim peki?
- Canım istemiyor.
- Efendim bu geçerli bir sebep mi sizce?
- Geçerli veya geçersiz istemiyorum o kadar
- O zaman iyi günler efendim.
- İyi günler…

…..

- Alo
- Efendim ben Yıkandım Oto Müş..
- Yeter ya, kapatıyorum telefonu! Hatta iptal ettiriyorum. Bu ne ya! Mesaj geldi. Dur bakalım neymiş; ‘’ikiyüz elli kontör kazanmak ister misiniz?’’ Yeter ulan yeteeeeeer!!!



( Alexsander Graham Bell başlıklı yazı MESUT ÇİFTCİ tarafından 11/13/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.