.

Hayat;

bazen bir alo demek, bazen gülümseme demek.
Bazen nefes almak, bazen birinin ölümü demek.
Bazen de hayat birini düşünmek demek..

Bir çocuğun araba dolu yola düşüncesizce sadece kaçan topunu görüp peşine düşmesi,
baba ve annenin tehlike geçene kadar, çocuğu kolundan tutup bağırlarına basana kadar geçen zamanda z/amansız ölüp ölüp dirilmesi demek..

Bir kuşun sabah öncesi ötüşü, bir baykuşun gece görüşü demek.

Kimi zaman yalancı cennet, kimi zaman yapay zihniyet.

Kimi zaman şiirsel, kimi zaman kişisel..

Kimi zaman adapte olması güç, başarılması zor bir sınav olur hayat.


Üzülmeden ve hayatı olduğu gibi yaşamayı istiyorsak hayata yerleşmemiz gerek.
Hayata yerleşmek de aynen bir koltuğa sırtını dayayarak o koltuğa rahatça oturmaya/kurulmaya benzer.
Onun için bizim de hayata kurulmamız/yerleşmemiz gerek.


Yerleşmek içinde önce iki şeyi unutup sonra tek bir şeyi unutmamamız şart.

Unutacağımız 2 şey:

1.Yapmış olduğumuz iyilikler
2.Bizlere yapılan kötülükler


Unutmayacağımız tek şey ise;
sadece bugünü yaşamak,yarın ne olacağımızı kimse bilemez onun için elde var hep bugün.

Dünleri düşünnmekten bugüne bakamaz,
yarınları düşünmekten de bugünü yaşayamaz olduk.

Anı yaşamak plansızca,
verilen(ler)e şükredip belki biraz yarına hazırlanmak olmalı amaç. Zira planlar tutmadıkça insanın ümidi tükenmeye yüz tutuyor.

Bugünleri iyi yaşayarak geleceği daha güzel yapmak sanırım insanın kendi elinde.
Bırakalım kötü geçmisi, izbe bir geçmis kime ne kazandırmış ki !

...

Z. N
âr
( Elde Var Hep Bugün başlıklı yazı Nar-ı Çiçek tarafından 10/22/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.