Karışık düşünceler arası bir vaktin kınına kurt düşmüş güve(n)leriydik sisli kaderleri mum yakıp kutsayan kederi arşa değmiş ninnilerin en bitik melodisi.
Gönül tamircileri karaborsa adım başı insan kemiricileriyle doluydu dükkanlar sokağımız dar muhitimiz gün’eş eksili incinmiş düşlerden ibaretti.ümitliydik.
Su özleminden gözleri kurumuş çiçek toprağına itaatkâr ama kalbinde kırıklar saklayan taşını pirinçten ayırmaya kıyamayan binlerce sosyal’leşmiş yufka yüreklerin sahibi o masum katillerdik biz.
Biz kırılmamak için ezmiş ettikleriyle bin haklı olan o d’elikanlılar.
ve biz incindikçe düşlerinde balkonunda fesleğen yetiştirip hanimeli tütsüleyen o kınalı ellerin onulmaz sebebi..
ki siz her d’öğündüğünde dizlerine binbir âhın besteleriyle yakılan o türkülerin dumanıydık sönmüş bacalarında harabe evlerin.
Şimdilerde kırmızı bültenle aranan u’mutlu günleri özenle saklayıp yerinde karayeller estiren o uğursuzlar da biziz artık karşınızdayız vurabilirsiniz sözlerinizle bizi siz yarattığınız gibi gömebilirsiniz g’özlerinize ki her yumuşunuz haksızlığa bin kötülük türetti iyiniyetiniz evet hazırız yok edin bizi ya da devam edin b’izi güçlendirmeye seçim sizin..
( Suistimal Meselesi.. başlıklı yazı Nar-ı Çiçek tarafından 24.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.