Serbest Kürsü / Söyleşi

Eklenme Tarihi : 29.01.2022
Okunma Sayısı : 1117
Yorum Sayısı : 22
Değerli  Dostlar.

Bugün  sitemizin  en  sevilen  şair-yazar  ve  editörü  Sevgili  Mehmet  Fikret  Ünalan  ile  görüştüm  telefonda.

Rahatsızlığı  nedeniyle  anjiyo  olmuş. Ancak  stent  takamamışlar  kendi  ifadesiyle  damarlardaki  kireçlenme  sebebiyle.  O  sebeple  de  bay pas  ameliyatı  olacakmış  bu  hafta  içinde.

Çok  şükür morali  oldukça  iyi.  Bu  moralle  ve  Allah'ın  izniyle  bu  rahatsızlığı  atlatacağına  inanıyorum.

Kendi  ifadesine  göre  ameliyat  öncesinde  de  sonrasında  da  siteye  girebilse  de  artık  bir  kaç  ay  eskisi kadar  aktif  olmayacağını  belirtti.

Evet..  Şimdilik  haberler  bu  kadar.

Dualarınızdan  eksik  etmeyin  değerli  kardeşimizi/ pek  çoğunuzun  ağabeyini.

Şu  anda  onun  en  çok  ihtiyaç  duyduğu  şey  sizlerin  dualarınızdır.

Herkese  selam   sevgi  ve  saygılar. 
( Tüm Site Sakini Dostlarıma Mehmet Fikret Ünalan Kardeşimiz Hakkında başlıklı yazı Sami Biber tarafından 29.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.