Takımı şampiyon olmuş bir kaptanın,istediği bölümden istediği yüksek dereceylen mezun olan bir gencin,yıllardır başına musallat olan beladan kurtulan bir adamın,hastalığına şifa bulmuş bir ihtiyarın sevinci vardı sanki içinde o ilanı okuyunca:"Kiralık Ev"

Gözleri fal taşı gibi açılmıştı,mutluluktan uçuyordu kolay  değildi  haftalardır sokak sokak gezip kiralık ev aramak.Sessiz sakin  birisiydi kimsenin etlisine sütlüsüne  karışmazdı hemen o ilanda yazılan telefon numarasını aradı,telefonu açan ev sahibi on dakika sonra orada olacağını söyleyince kesin gözüyle bakıyor,heyecanlanıyor,biran önce bu eve taşınmak için sabırsızlanıyordu.

İki artı bir,mustakil,sıvaları ara ara dökülmüş bir evdi  ama çarşıya yakındı en önemlisi hem okula hem de hastahaneye yakındı.

Ev sahibi olduğunu söyleyen çelimsiz bir adam başladı bunu sorguya çekmeye:
-Memleketin neresi?
-Kütahya.
-Kaç yıldan beri burdasınız?
-Yaklaşık on yıldır.
- Ne iş yapıyorsunuz?
-Aşçıyım,otelde çalışıyorum.
-Sezonluk mu?
-Şuan yazlı kışlı otelde çalıyorum ama belli olmuyor bir salgın bir savaş bir kriz herşeyi anında değiştirebiliyor.
-Anladım,neden ev arıyorsun peki?
-Otel lojmanında kalıyorum,odada dört beş kişi kalıyoruz kimi sigara içiyor kimi içki,kimi gürültü yapıyor kimi geç satte geliyor falan rahat edemiyorum bu yüzden.
-Kimle kalacaksın?
-Yalnız kalacağım.
-Bekar mısın?
-Evet,bekarım.

Konuştukça ısınmıştı adama,umutlanmıştı,tam el sıkışıp"hayırlı olsun istediğin zaman taşınabilirsin,"demesini beklerken  ev sahibi bıyıklarını büküp;
-Yasak,dedi,bekara yasak.

"Bir ayını değil bir yılını peşin vereyim amca,dedi,burasını çok sevdim."

Otel çalışanlarına,genelde sezonluk çalışıp kirayı,elektriği ve suyu ödemeden gideceklerinden korktukları için bekarlara ise eve erkek-kız arkadaşlarını getirip konu komşuyu rahatsız edeceklerini düşündükleri için kiralık ev genellikle verilmez.
( Bekara Yasak başlıklı yazı berberce tarafından 11.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.