Artık, Türk filmleri her an evimizdeler. Dudu Nine de evde, dışarıya az çıkabiliyor. Televizyon yalnızlığının sesi, Türk filmlerini de seviyor ve seyrediyor.

Ama ne zaman Cüneyt Arkın'ın filmi çıksa,  ya TV'yi kapatıyor ya da kanal değiştiriyor.

Neden:

Yıl 1970'ler,  Dudu Nine'nin  oğlu kara kuru Murat,  hiç bir Cüneyt filmini kaçırmaz. Kara Murat, Malkoçoğlu serilerini defalarca seyrederdi

Her filmin çıkışında mahallede  yaşıtı çocuklara  karate figürleri yapar, ve her defasında ben Cüneyt'im diye gür bir sesle bağırırdı.

O  gün yine ilçede  sinemaya gitmiş, filmin enerjisi üstünde  ve  mahalledeki yaşıtlarına bir iki karate figürü yapacaktı. Çocuklardan birisi " Şu sıska halinle  kendini Cüneyt mi zannediyorsun " deyince, gururu kırık bir şekilde eve gelir

Annesi (Dudu Nine),  ocaklığın başına oturmuş saçta ekmek pişirmektedir

Kara Murat,  doğruca annesine  gider  ve  "Ben Cüneytim değil mi?"  diye bağırır.

Annesi " Git başımdan, işim var" der ve ekler "  Kim o  adam" diye çıkışır. Bu duyan  Kara Murat,  bir karateci gibi ses  çıkararak, annesine  bir uçan tekme  hareketi yapar. Kadıncağız acılar içinde yere yığılır. Kadın kolu omzundan 3 yerinden kırılmıştır. 

Kırık çıkıkçı Cırdı Dayı  Durdu Ninenin kolunu sarar,  kadın 6 ay kolunu kullanamaz. Ve halen kolunun o zamandan kalma sakatlığı olduğunu söyler. 

Ama artık Dudu Nine,  Cüneytin kim olduğunu iyi öğrenmiştir. 

Ve  hiç unutmayacaktır. Daha sonra ki yıllarda, buzdolabına uçan tekme atan adam reklam filmini izlediği zaman, hep kendi koluna  yediği uçan tekmeyi hatırlayacaktır. 

Kara Murat ne yaptı dersiniz ? Onun, Cüneyt sevgisi  hiç bitmedi. Ve daha sonra Türkan Şoray'la evlendi.

O yıllarda Türkan Şorayı çok seven anne, kızının adını Türkan  koyar. Her defasında herkese  söyler, kızın ismini neden Türkan koyduğunu. Bu nedenle herkes yalnız Türkan demez, artık ona Türkan Şoray der. 

Evet köyümüzde  o yıllarda iki ünlü  yaşıyordu. Türkan Şoray ve Cüneyt Arkın filmlerde evlenmişlerdi. Ama bizim köyde gerçekten evlendiler.


Bu vesile ile Cüneyt ARKINA  rahmet, Türkan ŞORAY' da sağlıklı ömür dileyelim...

( Cüneyt Arkını Sevmeyen Nine-77 başlıklı yazı Herstory tarafından 26.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.