Mercimek,ezogelin, tarhana,yayla,mantar,tavuk,işkembe ve kellepaça çorbalarından birini sevmeyenimiz yoktur sanıyorum,patronlar da sever.

Garson şefi   seven pek  olmazdı açıkcası,"yalaka" derler,sözüne itibar etmezlerdi elemanları.

"Müdürler ne iş yapar?"diye sorsalar:
"Patronu gözetler,"derdim sanki  kendi işleri güçleri yokmuş gibi.Ne yedi,ne içti,kiminle görüştü,nereye gitti onlardan sorulur.

Bir garson ile o garson şef gelip  hangi çorbanın olduğunu sordu,işkembe çorbası vardı:
"Hazırlayın,ben servis yapacağım,dedi,sıcak olsun."

Beş dakika geçmemişti ki sızılar içinde gelip elini soğuk suya  tutmaya başladı,çorbayı götürürken eline dökmüş.

Allah'ın sopası yok ki gökten indirsin.
( Yalakalığın Sonu başlıklı yazı berberce tarafından 29.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.