Cumhuriyet Kutlu Olsun



29 Ekim Cumhuriyet Bayramı coşkusu tüm yurdumuzu sardı. 

Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün önderliğinde kurulan Cumhuriyetimizin 100. yılında, ulusumuzun her bir ferdinin bayramını coşkuyla kutluyor, Türkiye Cumhuriyeti'ni sonsuza dek yaşatma kararlılığımızı yineliyoruz.

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı, geçmişten gelen gururu yaşatmanın yanı sıra, geleceğe umutla bakmanın bir vesilesi olarak 100. yıl coşkusu ile kutlanacak.

29 Ekim, Türk milletinin bağımsızlık ve özgürlük arayışının sembolüdür. 

Cumhuriyetimizin 100. yılında, bu değerleri koruma kararlılığımızı yineliyoruz.

Cumhuriyetimizin 100. yılında, Türkiye'nin her köşesinde coşku ve gurur bir arada! 

29 Ekim 1923'te milletimizin azmi ve kararlılığıyla kurulan Türkiye Cumhuriyeti, 100 yıl boyunca büyüdü, gelişti ve ilerledi. Geleceğe umutla bakıyoruz.

Cumhuriyetimizin 100. yılında, geçmişimizin mirasını yaşatmak ve geleceğe taşımak için bir aradayız. 

Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün bize bıraktığı değerlere sadık kalmaya devam edeceğiz.

100 yıl boyunca gösterdiğimiz birlik ve beraberlikle, Türkiye Cumhuriyeti 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı, Türk milletinin bağımsızlık ve özgürlük mücadelesinin taçlandığı gündür. 

Cumhuriyetin aydınlık yarınlarını inşa ediyoruz. 

Cumhuriyet Bayramı'nı coşkuyla kutluyoruz!

Cumhuriyetimizin 100. yılında, barış, adalet ve refah için çalışmaya devam ediyoruz.

Cumhuriyetimizin 100. yılında, özgürlük, eşitlik, ve adalet için mücadele eden herkese selam olsun.

Geleceğe daha aydınlık yarınlar kurmak için hep birlikteyiz.

Cumhuriyetimizin 100. yılında, tüm gençlerimizi, bilim ve sanatla Türkiye'yi daha da ileri taşıma görevi bekliyor.

Geleceğin liderleri, Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun! 


Semra EROĞLU  Şiirleri sevdiren kadın
26/10/2023                                                                                                                                                                                                             



( Cumhuriyet Kutlu Olsun başlıklı yazı Semra EROĞLU tarafından 10/26/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.