Çağımızın  evlilik modeli dillere destan,farklı dünyalardaki insanların zoraki birlikteliği.Koca işten gelir suratı asık: "Yemekte  ne var?" Kadın da işten gelmiştir onun da cinleri tepesindedir: "Bilmiyorum yaparız bir şeyler."
Yemekte ise ya krediler konuşulur ya faturalar ya kira ya da çocuğun okul taksitleri ama konuşmaları on dakikayı geçmez,yıllar önce bülbül gibi şakıyan diller, suskunluğa bürünmüştür.
Yemekler yendikten sonra birisi bir koltuğa geçer,diğeri başka koltuğa,alırlar telefonu ellerine  saatlerce internete takılırlar. Soru ve cevaplar tek kelimeye indirgenmiştir:"evet,hayır,iyi,kötü,değil,öyle
doğru, olur,bitti,yani..."

Uzlaşmak yerine çatışmayı ve  ayrışmayı yeğlerler.
Barışmak ve anlaşmak yerine inatlaşmayı yeğlerler.
Birbirlerinin yüzüne ve gözlerine bakmak yerine  cam ekrana  bakmayı  yeğlerler.
Eskiden birbirlerini suçsuz ve günahsız  bir melek gibi görürlerken şimdi şeytan gibi görürler.
Günübirlik yaşarlar,gelecek kaygıları pek yoktur.
Kısacası sevişmek yerine savaşmayı yeğler ayrık otlar.

İletişimsizlik, geçimsizliğin temel nedenidir.
( Ayrık Otlar başlıklı yazı berberce tarafından 28.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu