Elbet birgün bakışlarındaki beni göreceksin.Ya ben yine yanında olacağım ya da uzaklardan sesleneceksin bana.Ben beni ararken gözlerinde belki de göremiyor olacağım gözlerini.Elbet birgün beni anacaksin taa Kaf Dağı'nın eteklerinden.Belki de ben zirveden sesleneceğim sana.Sesim çığ gibi düşecek üstüne.Aradıklarımızı bulmakta zorlanacağız belki.Hayata tutunmak için aradığımız dalın yapraklarını kaybettiğini gördüğümüzde,sonbahar geldiğini unutup hayallerimize yenik de düşebiliriz.Sevgimizi gururla harmanladıktan sonra üzerine bir tutam inat ekip karanlık ve nemsiz yerlerde saklayabiliriz.Elbette ki böyle saklanan bir şey bozulmaz.Ancak saklanan her şey ilk gün ki gibi taze olmaz.Bence en güzeli ne biliyor musun?Gururu en verimli topraklara ekip,inatçı otları sürdükten sonra bahar aylarında yaprakları yemyeşil olan ağaçları istemek.Ve güz mevsiminde yaprak döken değilde her mevsim yeşil kalan bir aşk dilemek.
( Bahar Ve Güz başlıklı yazı Ahmet Öztürk tarafından 28.06.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.