Ruzgara uzat avuclarini.Toz biriktir nefesinin icinde.Ac avuclarini ve kapat agzini.Uzan hayalindeki evinin bahcesine.Huzur ara paradan ziyade dünyanda.Göreceksin kazanacaklarinin faydasini.Belki maddi olarak mutlu olmayacaksin ama icin rahat olacak.Simdi bir daha uzat avuclarini topraga karsi.O mis gibi kokusunu doldur cigerlerine topragin.Yine maddi olarak mutlu olmayacaksin ama icin huzur dolacak.Yaptigin isten herzaman zevk almaya calis.Mutsuz oldugu isi,aski kim isterki?Hayallerine ac simdide avuclarini.Uzanabildigin kadar uzat kollarini.Ha olmuyorsa elbet cabalayacaksin ancak imkansizi da hayal etmemek gerekir.Imkansiz var midir aslinda?Elbet yoktur ama herkes süper kahraman olacak diyede bir sart yok öyle degil mi?Uykularina ac avuclarini.Huzur buldugun ailenden bir nefes askindan ve dostlarindan bir nefes al.Karistir icinde ve mutluluk salgilayacaksin eminim.Ne kadar agladiysan o kadar gülmeyi bil.Bir yerden mutluluk üret kendine.Yoksa korkuyor musun hayattan?Karamsar olup kendini öldürsen ne kazanirsin?Baska bir pencereden bak hayata.Elbet birinde bahcedeki cicekleri göreceksin.Simdi birde kalbine ac avuclarini.Asktan bir nefes al.Her yararli seye askla yaklasmasini ögren.Bunlari yaptiktan sonra birde göge ac avuclarini ve dualardan bir nefes al.Dertlerini solu disari.Öbür dünyaya uzat kendini,gül acilara.
( Aç Avuçlarını başlıklı yazı Ahmet Öztürk tarafından 1.07.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.