Gündeme bomba düştü.Basın yine oyalanmak için kendine malzeme buldu.Bakalım kimler olayı nasıl aktaracak?E tabi bankalara da gün doğdu.Ver otuz bini al elli bini.İhtiyaç kredisi haliyle.Vatandaşa yardımcı olmak gerekiyor.Göreceksiniz bugüne kadar villasında oturan adamı geçtim,memur bile ne olacak vereyim otuz bini diyecek.Yıllar yılı peygamber ocağı olarak bilinen askeriyeye artık ne deriz bilmiyorum.Bir seneye kadar bedelli söz konusu bile olamaz diyen genelkurmay başkanının lafını ağzına geri sokan meclis daha neler yapacak bilemiyorum.

       Vatan sokakta kağıt toplayan adamın ellerinde,eskici diye bağıran adamın ellerinde,simit tablasıyla simit satmaya çalışan adamın ellerinde.O öldü mü sende öldün unutma!Bir bir kuruyacak Osmanlı'dan kalan topraklar.Çınar ağacının dibine işeye işeye kuruyacak soyağacı.Bir bir her birimiz Türkiye Cumhuriyeti'nin altın topraklarına kömür gibi gömülecek.Bir çomak sokmadıkları askeriye kalmıştı,ona da çomak yetmedi kazık sokuyorlar.Ha unutmayalım kredi kartı borcumu ödeyemiyorum,mağdurum diye kendini yakan avazı çıktığı kadar bağıran insanları.Yakında onları tekrar göreceğiz ekranlarda.Vatan borcumu ödeyemiyorum diye.Ödeyemezsin tabi!Vatan borcu parayla ödenmez.Öğrenemedin mi Sakarya'da?Öğrenemedin mi Çanakkale'de?Unutma!Binlerce yıllık Türk kültüründe askerler hep gönüllü olmuştur ve biz ülkeleri böyle kurmuşuzdur!

       Magazin programlarında,mizah dergilerinde çıkacak artık.Polisiye in,askeriye out!Birde çok merak ediyorum bilmem kaç kişilik mecliste oy çoğunluğunu tek başına bir parti oluşturabiliyorken ve cumhurbaşkanı da aynı partidenken demokrasi mi bu monarşi mi?E tabi biz secmiştik değil mi vekillerimizi.Nasıl seçtiysek?Acaba bu millet ne zaman ne zaman ananıda al bin gemiciğine git diyecek?

( Her Şeyin Bedeli Var başlıklı yazı Ahmet Öztürk tarafından 23.11.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.