KİTAP HAYATTIR

 

Kitap, kuruyu yeşertir.

Kitap, hayata, hakikate köprüdür.

Kitap, yalnızlığın ilacı, bilgisizliğin tedavisidir.

Kitapsız hayat, yolunu, yordamını yitirmiş, belleğini bitirmiş, kökünü köksüzlüğe götürmüş bir hayattır.

Hayatı manalı kılmak ve anlamak kitapsız mümkün değil.

İnsanı karanlık gecelerden aydınlık sabahlara kavuşturan kitaplara yönelmeliyiz sürekli.

Yönelmek, yönünü bulmak, doğruya, fazilete ulaşmak, kitapsız mümkün değildir.

Kitap, hitabı düzeltir. Kitap bizi olaylar ve zorluklar karşısında yılmaktan, yılgınlığa kapılmaktan kurtarır.

Her türlü dertten, tembellikten kurtulmanın yolu kitaplara sarılmaktan geçer.

Kitap, cehalettin düşmanıdır.

Kitap, ruhun dostudur.

Kitap, güzellik kaynağıdır.

Kitap, gönüllere giden yoldur.

Kitap, uçurumları bile aydınlatan projektördür.

Kitapsızlık tedavisi olmayan illet, problemler karşısında acizlik, utandıran bilgisizliktir.

Kitaba koşan, medeniyete ulaşır.

Kitaba koşan, insaniyete erişir.

Kitapla buluşan, ilimle, faziletle buluşur.

Kitaptan kopan hayattan kopar.

Kitap ilimdir.

Kitap fikirdir.

Kitap fazilettir.

Kitap, hayattır.

 

Fikri HAKLI

( Kitap Hayattır başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 20.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.