HANGİ ŞİİR GÜZELDİR?

 

 

Samimiyet ve saf niyetle örülen şiir güzeldir.

 

Mana ile maddenin aynı potada buluştuğu şiir güzeldir.

 

Saygının şiire olduğu işçiliğinden anlaşılan şiir güzeldir.

 

Anladığımızdan daha fazlasını anlatan, anlattığından daha fazlasını çağrıştıran şiir güzeldir.

 

Kelimeleri, cümleleri, beyitleri, dörtlükleri, bentleri birbirine uygun ve birbirini besleyen şiir güzeldir.

 

Mecazları, derinliği, serinliği, ahengi, kafiyeleri, manası ve ismi insanı etkileyen şiir güzeldir.

 

Emek, hüner ve erdemin harmanlaştığı şiir güzeldir.

 

Her okuduğumuzda yeni güzellikler bulduğumuz şiir güzeldir.

 

Şiir severlerin sadece elleriyle değil yürekleriyle de alkışladığı şiir güzeldir.

 

Şairinin bile unuttuğu dönemlerde unutulmayan, hatırlanan, hafızalara yuva kuran şiir güzeldir.

 

Dili hakkıyla dillendiren, üzerinde düşündükçe düşünceyi demlendiren, farklı yorumlanabilen şiir güzeldir.

 

Yerinde tebliğ, yerinde telkin eyleyen, her zaman şiirin diliyle söyleyen, şirince söyleyen şiir güzeldir.

 

Saygılarımla.

 

Fikri HAKLI

 

( Hangi Şiir Güzeldir? başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 25.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.