OZAN İLO ÜSTAT

 

 

1962 Yozgat doğumludur.

 

Gençliğini gençlik hareketleri içinde aktif olarak değerlendirdi.

 

Fikir çilesine talip oldu.

 

Medrese-i Yusufiyede kendini daha bir yetiştirdi.

 

Allahtan başkasına boyun bükmedi.

 

İnancını, fikrini dolu dolu yaşadı.

 

Eğilmedi, yılmadı, inandığı yolda dosdoğru yürüdü.

 

Gerçek ismi İlhami Erdoğan’dır.

 

Mahlası isminden daha çok bilinir.

 

Şiir ve makaleleri Bizim Ocak, Yeni Düşünce, Yeni Anadolu, Türkeli Hergün, Bizim Dergâh ve Yusufiyelilerin Sesi gibi değişik dergi ve gazetelerde yayınlandı.

 

Evli ve 4 çocuk babasıdır.

 

MEŞHED"(Şiir), "SÖĞÜT MEKTUPLARI"(Belgesel), "NEFES DEMİR CAN DEMİR"(Şiir), "CAN AZERBAYCAN"(Kollektif araştırma), "TÜRK'ÜM TÜRK'Ü ÇAĞIRIRIM"(Şiir), "DAĞLAR BENİ ÇAĞIRIYOR"(Şiir), "ANLAYANA GÜL UZATTIM"(Şiir), "SÂDIKLARIN HOR GÖRÜNME ZAMANI"(Şiir) "DİL OLMADIM MI?", "BEN ÖLMEM DAHA !"(Şiir) isimli kitapları yayınlandı.

 

Çok okur, çok okunur.

 

Şöhreti dillerde, gönüllerde yiğit ve yürekli insan.

Dostluğa, barışa giden yolda en ileride olmayı başaran, her bakanın ayrı bir güzelliğini gördüğü kendinden emin bir sevdakâr.

Ülkü, ilke ve ülke deyince çağlayıp coşan, dostlarının davetine gönlüyle birlikte koşan bir vefakâr.

İyilik ve güzellik yeşersin diye her türlü cefayı tek başına yüklenen gerçek bir fedakâr.

Dostlarına, Allah, vatan, millet ve memleket dostlarına tam dost bir sadakat eri.

Cesareti zalime, şefkati mazlumlara cömertçe sunan levent, bir serdengeçti, bir alperen.

Şiirlerinde insanımızı, ülkemizi, ideallerimizi, dinimizi, dünümüzü, tarihimizi nakış nakış işleyen samimi ve fedakâr bir sanat nakkaşı.

Yazdığı ve konuştuğu kadar da dinlemesini bilen bir sabır timsali.

Gözünü budaktan esirgemeyen, inandığı yoldan asla dönmeyen, kimseden bir şey beklemeden bütün yükü omuzlayan, adeta tek başına bir ordu olan, yılmak, yorulmak nedir bilmeyen adanmış insan.

Kula kulluk etmeyen, her Allah kuluna iyi niyetli, zalimler karşısında da asla eğilmeyen, fikri, görüşü, duruşu kale gibi sağlam bir abide-i insan.

Anlatılmakla bitmeyecek olan bir deniz.

Bir umman.

 

 

 

Fikri HAKLI

 

( Ozan İlo Üstat başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 27.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.