Hatayın bir soğuk kış gününde merhaba derken hayata,aslında bizim mutluluğumuz olmuştun.Daha dün gibi hatırlıyorum annenin gözlerindeki pırıltıyı.İlk kez anne olmanın mutlluğuydu belki.Onca acı ve sıkıntısına rağmen mutluydu,mutluyduk.Dünyayı istemiyormuşcasına üç gün uğraştırdın bizleri.27 Aralıkta başladı telaşen ,ufak ufak sinyaller veriyordun da bir türlü teşrif etmiyordun seni bekleyen dünyaya...Önce Samandağında başladı koşuşturmalarımız.Doktor hemşire peşinde pervane olmuştu.Yok kararsızdın gelip gelmemekte. Artık daha donanımlı hastahaneye sevketmişti doktor anneni.

Hatay, kaç medeniyete beşiklik etmiş şehir.Belki de nazlanman ondandı...O şehirde gözlerini açmak istiyordun.Öyle de oldu sonunda. Akşamdan getirmiştim anneni Hatay''a ,sabahında bir hemşire karşladı elinde battaniyeye sarılmış bir küçüçük bebeyle...Sadece kıpırdanıyordu o bezin içindeki çocuk,etrafını gördüklerini tanımak istercesine...O sendin kızım,benim yavrum annesinin ilk göz ağrısı...

Kaç 29 Aralık geçti saymadım,sayamadım da her 29 aralıkta aynı duyguları heyecanı yaşadım göstermesem gösteremesem de...Yıllar bizden intikamını alırken sen büyüdün,serpildin bir genç kız oldun ,hayalleri amaçları olan...Seni kucağımızdan,yanımızdan hiç ayırmazken şimdi İstanbul''dasın ...
Bu ikidir doğum günlerinde ellerimiz,gözlerimiz seni arıyor ama biliyoruz ki sen ordasın ...Kaderde bu da varmış bir tanem kaderde seni uzaktan sevmekte...

Yeni yıl yeni umut demekmiş.Bizler de umutlarımızla,senin ayakların üzerinde durduğunu görebilmek için hasretimizi içimize gömüp yürüdüğünü ,koştuğunu görmek istiyoruz...İlk baba dediğin gün hangi duyguları yaşamışsam şimdi fazlasıyla aynı duygular canlandı gözlerimde...

Dışarda soğuk kemiklerimizi üşüten bir ayaz...Ama senin sevginle ısınan bir çift yürek var kızım her zaman her durumda yanımızdasın...yeni yıl yeni umutsa sen bizim hayalimiz,idealimiz tükenmeyen yaşam kaynağımızsın...iyi ki doğdun kızım iyi ki varsın...Nice yıllara.

( Kızıma başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 29.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.