Bazan insanın üzerine gelirmiş herşey ,malesef o zamanlarda bir kaçış ararmış insan...İşte şimdi ,şu an onu yaşıyorum ben.Dün akşam üzeriydi.Sıkıntıdan huzursuzdum,biraz açılmak ,uzaklaşmak istedim ev ortamından,ancak eşim de benden beterdi anladığım kadarıyla...İyisi mi kalk biraz köye gidelim hava değişimi yapalım demiştim de beklermiş eşim böyle bir değişimi de hazırlandı köye çıktık usul usul...Arabada da sıkıntım devam ediyordu.Biliyordum ki bu ryuh halinin sonunda bir olumsuzluk ya da kötü bir şeyler olurdu.Hissediyordum saatler öncesinden olacakları da ne olacağını kestiremiyordum...

Köydeydik şimdi,eşimin köyünde .Bir Ayvaz bir köroğlu kalmıştı ihtiyarlar.Onca çocuk uçmuş hayat gailesiyle herbiri bir yana savrulmuştu adeta.Çok istemişlerdi oysa hiç olmazsa çocuklardan biri yanlarında kalsın ,yoldaş olsunlar...Ama nafile evlenen köyden kaçmış,şehre atmıştı kendini.Uğramaz da olmuşlar babalarını tırtıklayamayacaklarını anlayınca.''''Velhasıl hayırsız çıktılar .''2diyordu ihtiyar.Beni gelmeyen çocuklarının yerine koyar ,severdi de...Ne de olsa evine uğrayan tek kızının eşiydim ve de uzaktan akrabalık da vardı.Seçim dalgasına kızmıştım biraz.Nefret ettiğim partiye oy vermişlerdi kim kandırdıysa...Bir aydır da uğramıyordu bu kızginlıkla.Biraz onu bahane ettim ,dahası söyledim küskünlüğümün sebebini...

Yayladan ,bahçemden çilek toplamıştık hafta sonu taze taze yesinler diye onu götürmüştük ihtiyarlara da afiyetle yediler.
Anne kız konuşmak için bizden ayrılmışlardı evin bir köşesine.Ben de kayınpederle şundan bundan konuşurken ...Eşim geldi suratı bir karış ,anlaşılan kötü bir haber almıştı...''''Okul müdür yardımcısı aradı,'''' dedi.Varan bir dedim ,anlamsızca bakan eşime...Okuldan çağırıyorlar gitmemiz gerek demişti de alelacele kalktık evden...İhtiyarlar da şaşırmıştı gelmeden gitmemize...

Henüz köyden çıkarken telefonum çaldı,hayırdır dedim de pek hayır değildi.Arayan Adanad''ki küçük kardeşimdi.Mehmet abim burda şimdi,muayene oluyor ama...demişti de gerisini duymamıştım.Biliyordum gerisi beni bitirecekti...Hayırdır gardaş ne işi varmış orada dediğimde korktuğum cevap gelmişti...Kansermiş ,doktorun teşhisi...dedi.Arabayı çektim sağa bir süre telefon elimde kalakaldım.Varan iki dedim şaşkınlıkla yaptığımı telefon konuşmamı izleyen eşime...Anlamamıştı kendi sıkıntısını yaşayan gül yüzlüm.
Anlattım ona bu ikinciyi de iyice yıkıldı o da...Ne yapsın garibim kendi sıkıntısına mı üzülsün benim üzüntüme mi...

Yarın bir başka gün olacak dedim,dedim de ben de inanmıyorum artık yarının bir başka gün olacağına...Hayırlısı,bakalım günler ne getirecek.
( Varan İki ! başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 30.06.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.