Bir sevgiliyi değil elbet,çünkü o yaşları geçeli artık sular duruldu,ufkumuzda diğer cenahın ağırlığı hüküm sürmekte.
Yeni bir aşk derseniz olmaz ama belki ilahi boyutuyla gözlerimiz âlemi toz pembe görmekte...Nafile dualarımız mevki makam aşıp kadem kadem hakka ermekte...

Mal mülk derseniz ,doyumsuzluğu var Ademin her neslinde sanki götürecekmiş gibi.O da değil hayalim,şükür gösterdi sahibi...
Anadan üryan geldik yine öyle gideriz çağırınca sahibi...

Gavgamız neye,neden ...düşerken bu gayya içine. Madem Melekler,Şeytan,ins,cins yaratılmış suçu ne ? Ne kadar inandınız ,reddettiniz,tapındınız kaçına...

Değil ,değil bu da değil hayal ettiklerim, kurgularımda var ise de...Her ne kadar tapınsam bir bilinmeze,neşeler ağyar ise de...
Bütün tabiat,kainat bende bir kelama sığar ise de...

Hayalim değil bunca nimet,bunca gerçek.Yüreğim anda bir yıldız aymazlığına düşecek.Kimi gayya ,kimi sırat ...işte yaşam öyle bir geçek.Hayalim anda,bak elimdeki sarı çiçek...

Artık ne pembesini ,ne beyazını sevmiyorum sarısından gayrısını.
Dün düşmüştü yaprak yaprak... bir aşıkın elinde, yolmuştu yarısını.Mahcubiyeti renginde çırılçıplak.. soyulmuştu demem gerisini...

Neyi hayal ediyorum ya da kurguladım analamadınız mı,boş verin ele kalsın.Ferhat eli böğründe,Kerem Diyar-ı Rum''da...Mecnun çöle kalsın.Bırakın kainat yıkılsın ''kün'' demesin hak öle kalsın...
...
( Neyi Hayal Ediyorum ? başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 28.05.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.