Merhaba,merhaba ,merhaba...

                Aşkı dolu dolu yaşayan gönüller...Duydum ki bugün 14 şubatmış, gerçi beni ırgalamaz bugün...Ne de olsa artık gönülden de gözden de ırağım.Yakın olduğum bir yer var elbette. Onu da söylemem böyle bir günde...Seksenli yıllarda bu köprünün altından biz geçmiştik; kimi zaman elimizde bir gonca kimi zaman hayalimizde bir sevgiliyle...Unutulmaz öykülerimiz var bazan Erzurum'un soğuğunda;Dadaş'ta,Mülenruj'da, en sıcağı samimisi Elif'te yudumlanan bir fincan kahve oluverip düşen...Kimi zaman bir fotoğrafın suskunluğunda yitip giden...

               Heyhat,elli yılı devirmiş bir çınarım! Sol yanımda kıpırtılar var elbet... Ancak dünyevi olmayan... Belki de her güzelde bir güzeli arayan Lutuf Veliyim şimdi.Bazan resmin hülyalı köşelerinde bir tını duyarım bu İnci''nin şuh sesidir.Aşıktır gavurun kızı,öyle de yanıktır ki sesi...Toplanır tüm sevdalılar etrafına! Sevdiğinden bir fısıltı duyar gibi.İşte o zaman ben eriyen sarkıtlar gibi hissederim kendimi...Birazdan bir el dokunacak omuzlarıma , tuz buz olacağım...O el belki de hiç bitmeyen vedanın eli...

             Yıllar sonra geri dönüp gelen Ceylanlıydı sonraki asırlarım.Kısaydı belki kavuşmamız ölesiye yetti bana.Bir gecesini bir ömre değişmeyeceğim vuslatım oldu onunla hemhalliğimiz.Dostları sevindirdi, düşmanları çatlatırken...Gerçi aşk kalmış mıydı yoksa ? Biz mi öyle sanıyorduk? Bilmiyorum ama ,her dokunuşumuzda kanıyordu, kanıyorduk...Ceylan bir alımlı maral olmuştu da ben avcı değildim artık!Belki de av olmuştum kaderin dehlizlerinde.Bir yanımda yeniden doğan güneş,afakım aşkım...Diğer yanımda kurulu düzenim, galebe gelen elbette ki realizim...

             Şimdilerde şiirle hemhalim ,şubatlar,martlar... belki de nisanlarda ararım yitiklerimi.Hani yok mu o buzbulanık akar ya ırmakların göz yaşları.Öfkelidir tabiat salmıştır suyunu ne varsa önüne katar götürür bir çığlık kalır geride...Sonra yavaş yavaş durulur öfkesi,rengi maviye döner ,artık bir nihavent şarkıdır suyun sesi.Ben öyleyim şimdi...

( Merhaba Ey Sevgili başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 14.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.