Öte yandan mahfuz ettiğim Hoyrat yaşamdı düşlerimdeki… Enine boyuna okumak lazım idi. B/öyle sindire sindire olan biteni… Şaşırarak ve benimseyerek… Geç olmadan Peyda olan şeyler vardı Çoğul olarak hangisinin diz çöktüğü bilinmez kahırların Köşede pusmuştu karanlık ayazlar Teker teker ilga ettiğimden bilirim geceyi… Acıyla sarılmak bir kenara Bunun adı; Hayıflana hayıflana sıvazlamak gibi bir şey sevinçleri Uyandırmak coşkuyla Ya da çalışmak uyandırmaya… İşte her neyse diyorum adına… t/adı başka bu mevsimin… Mevsim deyince kış gelip geçerken sokaktan Sokaklara işlenen o nakış nakış nefesini kaldırımların Cehaletimdendir bunca zaman duymamışlığım... Hiç uyandıramamıştım oysaki Yıllardır üzerinde yatan o çilekeş zamanı Ben kendime gelmiştim de Kendim bana uğrayınca anladım Kendimi bilmek böyle akıllıca Ve böyle doludizgin… Lafın kısasına gelip oturunca sözcükler Diyorum ki; Sanıp bandığımız kadar da kötüye gitmesin şeyler… Gittikçe kötüleşiyor ellerimizde dünya Ve hiç tükenmiyor ölen ve ağlayan çocuklar… Aynalar değil kastım… Bizzat yere çakılırcasına Kendim gelsin bana… Sevebilmek Ve gülebilmek Ve güldürebilmek Ve güzel gidebilmek için dünyadan…
NOT:
Bir tutam tebessümle başlar kurtuluş…
İnandıklarını nakış nakış işleyip, hayata giydirmek
sonrasında…
( İyi Şeylere Umutla başlıklı yazı Ayşenur... tarafından 16.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.